Jeg søger en programmør, der kan sit php. Finder vi ud af noget, får du 20% af studieogelevjob.dk Det jeg vil have dig til, er at lave de små ting jeg ønsker rettet på siden løbende. Skriv og lad os finde ud af noget.
Med venlig hilsen |
Hej Kenneth, Jeg ved ikke hvordan jeg skal sige det her uden at virke som om jeg går ind for Janteloven, men jeg kan nu ikke holde mig.
Det må omtrent være ved at blive 10. gang du spørger om nogen der vil hjælpe dig med det website gratis.
- Jeg ved så ikke om du har fået PB's om det. tilsyneladende ikke ret meget respons.
Tror du skal have fat i pengepungen for at få nogle programmører til at tro på dit produkt, når du ikke fremlægger en forretningsplan, som på nogen måde er indbydende.
www.domæne.dk, lav det hele du får 20%. Det er ikke ofte du får nogen som helst til at hoppe på den vogn, Du må sætte dig ned og udarbejde en uddybbende forretnings- og handlingsplan, evt over hvorfor det ville være ekslusivt at eje 20%, Økonomien osv.
Du kan vidst få hjælp til førstående på startselv.dk eller noget i den stil.
Personlig bliver jeg overhovedet ikke fristet af dit tilbud, omvendt for jeg en følese af useriøsitet og amatør agtigt, Som tit er nok til det er noget man selv kan sidde og prøve sig frem med. Og satse på hvis man kan se det bliver til noget.
- Igen, der skal lidt mere til (tror jeg) hvis du skal friste programmører..
Da jeg tror jeg ved du bor i Odense skal du bare tage op på Odense Tekniske Skole afdeling CVK. Munkebjergvej 130. og sætte en poster op. Så får du en der er ved at uddanne sig til Web-integrator ( php-programmør )
Håber det var, udover at være et kritisk indlæg, hjælp til hvordan du kan komme videre med din(e) hjemmeside(r).