Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få 20% af Studie & Elevjob - kan du din php

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en programmør, der kan sit php.

Finder vi ud af noget, får du 20% af studieogelevjob.dk

Det jeg vil have dig til, er at lave de små ting jeg ønsker rettet på siden løbende.
Det er ikke noget du skal sidde med hverdag, bare når der er lidt.

Skriv og lad os finde ud af noget.

Med venlig hilsen
Kenneth Rasmussen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 22:52

Hej Kenneth, Jeg ved ikke hvordan jeg skal sige det her uden at virke som om jeg går ind for Janteloven, men jeg kan nu ikke holde mig.

Det må omtrent være ved at blive 10. gang du spørger om nogen der vil hjælpe dig med det website gratis.
- Jeg ved så ikke om du har fået PB's om det. tilsyneladende ikke ret meget respons.

Tror du skal have fat i pengepungen for at få nogle programmører til at tro på dit produkt, når du ikke fremlægger en forretningsplan, som på nogen måde er indbydende.

www.domæne.dk, lav det hele du får 20%. Det er ikke ofte du får nogen som helst til at hoppe på den vogn, Du må sætte dig ned og udarbejde en uddybbende forretnings- og handlingsplan, evt over hvorfor det ville være ekslusivt at eje 20%, Økonomien osv.
Du kan vidst få hjælp til førstående på startselv.dk eller noget i den stil.

Personlig bliver jeg overhovedet ikke fristet af dit tilbud, omvendt for jeg en følese af useriøsitet og amatør agtigt, Som tit er nok til det er noget man selv kan sidde og prøve sig frem med. Og satse på hvis man kan se det bliver til noget.
 - Igen, der skal lidt mere til (tror jeg) hvis du skal friste programmører..

Da jeg tror jeg ved du bor i Odense skal du bare tage op på Odense Tekniske Skole afdeling CVK. Munkebjergvej 130. og sætte en poster op. Så får du en der er ved at uddanne sig til Web-integrator ( php-programmør )

Håber det var, udover at være et kritisk indlæg, hjælp til hvordan du kan komme videre med din(e) hjemmeside(r).

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 25. Oct 07
Skrevet kl. 03:23

Hej Simon

Jeg beklager du misforstår.

"Det jeg vil have dig til, er at lave de små ting jeg ønsker rettet på siden løbende.
Det er ikke noget du skal sidde med hverdag, bare når der er lidt.

Som du kan se af ovenstående,  som du dåske har overset inden du svarede. Så er det IKKE ALT der skal laves,det jeg beder om, er en der kan hjælkpe med at lave så rettelser, og tilføjelser. Jeg står for ALT ANDET. Skaffe virksomheder, unge besøgende, tilbud til de unge og virksomhederne, samarbejdspartenere.

Hjalp det på humøret, og det sure opstød?

VH Kenneth

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 08:10

Jeg står 100% ved mit tidligere indlæg, uden ændringer. Beklager.

Håber ikke jeg går imod nogle af Amino's regler ved at skrive det, så må de jo fjerne det. Har følelsen af jeg slet ikke er den eneste der føler mangel på realitet, da du rent faktisk vil have folk til at virksomheder og privatpersoner, til at satse "spildt" arbejdskraft på et projekt, som tilsyneladende er genial (inde i din hjerne). Hvor de kunne have brugt de 2-3 timer i ugen på noget helt andet, som de rent faktisk kunne have tjent penge på.

Tilmeldt 25. Oct 07
Skrevet kl. 12:47

Du behøver skam ikke beklage, jeg klare mig fint, også med din pessimistiske holdning.
Heldigvis for os alle, er det ikke dig og mig der skal bedømme projektet, men virksomhederne, og de unge der benytter sig af det.

Hvis ingen troede på det, og det ikke var bare en nogenlunde ide, ville de fleste kæder under Dansk Supermarked, Skark, Odense Sport & Event osv. nok ikke benytte sig af det, og "spilde" tid påd et, som du jo kalder det.Hvad du ikke kender til, er de tilbagemeldinger jeg har fået fra virksomhederne. 

Men brug du nu din dyrebare tid på noget andet end udelukkende at svine andre til, du kan jo bruge den på noget mere fornuftigt. :o)

Go weekend til alle. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 13:28

Jeg vil ikke kalde min tid dyrebar. jeg har masse af tid til at sidde på amino og skrive hvad jeg vil. Ligefrem at tage det som en tilsvinelse synes jeg er lidt barnligt da jeg mindre konstruktivt giver dig en kritisk vinkel på hvordan en programmør evt. kunne se på dit projekt.
 - Som jeg tidligere har nævnt er det jo bare at du efter x antal indlæg mærkelig nok ikke har fået ret meget andet respons, end den jeg kommer med her. Så burde du nok tage til overvejelse om du sælger dit produkt godt nok, da det i jo i virkeligheden er det du skal.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:45

studie og elevjob> prøv at læse det som et godt råd i stedet for et surt opstød. Sådan ser jeg det ihvertfald ikke.... men en der gider bruge et par minutter til et råd du kan lære MEGET af

Mvh Kenneth

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 13:52

Ja, men du kan jo ikke regne med alle bare 100% forstår hvad du har i tankerne bare pga. du har et domæne. Jeg regner ikke ret meget med du har en Handlingsplan, økonomisk plan og evt. fremtidsudsigter. Hvor du kan skabe interesse hos programmører til at hoppe i med begge ben. - Du skal sælge dig selv og din plan.
 - Men nu vil jeg komme med mine "Råd" mere, du kan åbenlyst ikke tåle det, og de såkaldte sure opstød som du kalder det er altså rettet imod at hjælpe dig med at forstå hvordan andre kigger på dit projekt, når du slet ikke fremlægger det fristende på nogen måde.

Tilmeldt 25. Oct 07
Skrevet kl. 13:58

Jeg takker for de gode råd. Har aldrig været  godt til at forklare mig. Men du skal ikke kalde projektet spild af tid og kræfter.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)