Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af papir

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Min kompagnon og jeg har udviklet et nyt slags papir som ikke er set før. Er der nogle som ved hvor man skal henvende sig, hvis man skal have produceret en prototype af vores papir? Håber at I vil besvare dette indlæg, da vi er gået i stå.

Venlig Hilsen

MaxKev

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 11:05

I kan fx prøve at kontakte map danmark eller papyrus, som er nogle af stor leverandørerne til trykkerier og den slags, de har kontakter i både ind og udland - Jeg ved ikke om man evt kan se hvilke fabrikker de samarbejder med, på deres hjemmesider? . Der er fx også dalum papirfabrik..

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Globus Vask Skrevet kl. 12:06

Papyrus er grossist og samarbejder hovedsageligt med meget store producenter såsom SCA, Kimberly-Clark og Georgia Pacific - i hvert fald på forbrugspapir, som aftørringspapir mv. De store producenter kan være noget tunge at danse med selvom I måske har et fantastisk godt produkt. De to sidstnævnte er amerikanske, mens SCA er svensk. Prøv evt. at kontakte deres udviklingsafdeling i Göteborg.

Et andet alternativ er en mindre samarbejdspartner som måske er hurtigere og mere fleksibel til at tage idéen ind, men til gengæld måske heller ikke kan få idéen ud i resten af verden..?

Mit forslag er at prøve SCA i Gøteborg først

PS. Nu fortæller du ikke meget om typen af papir, men hvis det drejer sig om kopipapir, så er der muligvis andre producenter der er bedre end SCA. Her kan Papyrus meget vel hjælpe med at sætte jer i kontakt med det rette firma. 

Vask og udlejning af linned, beklædning og måtteservice til private og offentlige virksomheder

Globus Vask & Måtter

Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:43

Mange tak for jeres svar.

Det er et nyt slags brevpapir, som ikke er set endnu. Jeg vil prøve papyrus eller SCA. Men vi skal nok lige ha´ taget patent på papiret, for ellers snupper de store kanoner det bare.

Venlig Hilsen

MaxKev

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)