Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Crowdfunding søger projekter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Augustenborg
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 37
Fra  Giving2Charity Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer Smile

Giving2Charity - en velgørende crowdfunding platform er tæt på at gå i luften. Der er tale om en hjemmeside/platform der hjælper  med at indsamle penge til projekter over hele verden. Det foregår ved at folk donorer til øremærkede projekter der har brug for en hjælpende hånd. Fordelen herved er at Giving2Charity har et hurtigt voksende netværk via de sociale medier og de organisationer der samarbejdes med.

Lige nu er vi på UDKIG EFTER PROJEKTER/ORGANISATIONER der har brug for en velgørende hånd - de skal være af humanitær karakter og må gerne have en langsigtet virkning i det lokal miljø det har til stede i.

Der er flere fordele ved crowdfunding Yes:

• Gratis global reklame (Giving2Charity er global)
  • Ingen nødvendig tidsbegrænsning
  • Ingen økonomisk begræsning/loft
  • Ingen udgifter
  • Et kæmpe netværk der har lyst til at donere penge

Skal slutteligt gøre opmærksom på at en del af tiden er hjemmesiden ikke synlig, da den stadig er ved at blive opbygget - den er planlagt til at gå i luften d. 1. oktober 2014

Venligst Thomas

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 12:34

Hej Thomas

Rigtig godt initiativ. Håber det lykkes at få hjulpet en masse mennesker lokalt og globalt — både økonomisk og humanitært.

// Brokop

http://brokop.com/

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:04

Jager I både rent danske og internationale projekter.

Hvordan definerer I ordet "humanitær"?

Jeg vil gerne se på jeres system med en dansk velgørende organisations øjne - hvor finder jeg mere?

Venlig hilsen

Hans 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 14
Indlæg ialt: 16
Fra  SmallDelivery Skrevet kl. 13:14

www.fundamentet.org er en varm anbefaling herfra 

Jeg har intet tilhørsforhold til dem, men har fulgt dem og synes, at arbejdet virkelig batter og skaber positiv forandring lokalt 

Fra Augustenborg
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 37
Fra  Giving2Charity Skrevet kl. 18:16

Hej Hans

Projekterne kan være danske såvel som internationale, og har i dag aftaler med projekter i begge kategorier Smile

I forhold til humanitær - er det ønsket at hjælpe andre organisationer med deres indsamlinger til humanitære projekter (projekter der forbedrer folks levevilkår)

Jeg skal iøvrigt beklager et manglende link til hjemmesiden, men der er ganske enkelt ikke noget at vise endnu.

www.giving2charity.org. 

Jeg håber at med udgangen af august at kunne vise mere, uden at den er endelig færdig.

Venligst Thomas

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)