Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne have konstruktiv kritik :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

I har før kommenteret min side og det lærte jeg rigtig meget af. Det er ved at være noget tid siden og jeg vil gerne høre, hvad I synes om design opsætning, menuer, burgervenlig ect. som det er nu.

Evt. også forslag til funktioner eller ændringer...

Min sider hedder:

www.ifume.dk

På forhånd tak :)

Med venlig hilsen

Anders
Ifume.dk

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 23:28

Flot side, kan godt lide stilen.

Men synes det er synd at du ikke opreklamere dine betalingsmetoder en smule :).. 
istedet for de er i bunden.

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Skrevet kl. 23:33

Tak for det Ørts

Det er hermed noteret.

Tror du man skal hvie det helt op i topbanneret?

Mvh

Anders

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Skrevet kl. 18:34

Hej igen

Er det fordi mit site er godt nok, at jeg ikke får flere svar? ;-)

Når I åbner min side, er den så for forvirrende? Jeg er selv lidt nervøs for at der er alt for mange muligheder for brugeren. Hvad siger I?

Med venlig hilsen

Anders
Ifume.dk

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 19:04

Hej Anders.

Først vil jeg sige at det er en flot og stilfuld side du har fået dig.

Mange fine produkter osv.

Nå nu til det som du enlig kan bruge til noget. kritikken eller det som kan gøres bedre.

Jeg synes siden virker forvirrende med de "grene" "blomster" eller hvad man kan kalde det. Det som er i hver side af siden.

Hvis du fjernede det ville den blive mere rolig at se på. 

Jeg synes også du skulle få lavet en slags kontakt formurlar istedet for man som jeg skal kopier din email ind i min hotmail eller hvad man ellers bruger.

Ikke alle kan trykke på din email og så begynde at skrive til dig.

Har du overvejet at droppe de 28kr som fragten koster og så lave et kæmpe skilt på siden som man umuligt kan overse og så skrive GRATIS FRAGT PÅ ALT eller noget i den stil. Selvfølgelig ligger du de 28kr oveni i den nye pris. Noget jeg falder for når jeg handler på nettet er hvis der er gratis fragt.

Hader at være kommet til betaling og så kommer der x antal kr oveni prisen.

Mvh

Morten

www.IndustriBasen.dk

Danmarks Online Industri Markedsplads

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:36

Hej Anders

Først svar til en anden tråd. En konverteringsrate på omkring 1% er ret normalt. Tilbage til denne tråd: Siden tager sig rigtigt godt ud, men der kan altid gøres noget:

1) "Grenene" i venstre side skal væk

2) Dit topbanner er uforholdsmæssigt højt. Jeg foreslår: Alle mærkevarenavnene kan man alligevel se i venstre menu (og det gør man hurtigt). Derfor kan kan de fint udelades i topbanneret. Herefter flytter du teksten med "Spar op til 60%" ud for IFUMEDK teksten.

3) Søgefeltet er ikke synligt nok og fylder samtidig i topbanneret. Gør det kortere (tekst = "Søg") og flyt det ned ovenover indkøbskurven i samme venstre kolonne. Nu har du et mindre højt topbanner og et mere synligt søgefelt.

4) Du kan nu vise flere varer i midterkolonnen uden at brugeren skal scrolle, hvilket kan hjælpe salget.

5) Arbejd evt. med højden af velkommen boksen på forsiden så du kan vise flere varer over folden

6) På forsiden har du varer, så nyhedsbrev tilmelding og bagefter udvalgte varer. Jeg synes ikke nyhedsbrev hører hjemme her. Læg det enten ind i højre menuen, eller som topmenu punkt. Midt på forsiden er nok sidste sted folk leder hvis de vil tilmelde sig. Hvad er forskellen på de første varer og bagefter udvalgte varer? Vis blot de varer du mener der skal være på forsiden.

Mvh Jesper

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Skrevet kl. 23:07

Tak til jer begge.

Det var dejligt at få nogle friske øjene på min side, det skader aldrig. Jeg vil bl.a. prøve at fjerne grenene i siderne og gøre topbanneret lavere. Desuden ryger nyhedsbrevstilmeldingen ud i siden.

Jeg har ikke brug for flere svar.

Tak

Med venlig hilsen

Anders
Ifume.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)