Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er der et marked? (personlig pleje produkt for mænd)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at undersøge mulighederne for et nyt pleje produkt til mænd, som er ret unikt.
produktet er en "intim" sæbe til mænd, i kan læse en masse om det på bond.co.th, og især på deres medie side kan i se deres reklamer.

Tror i at et sådan produkt ville kunne få success i skandinavien?
Kunne i selv finde på at bruge det?

Der står på siden at produktet indeholder triclosan, dette er ikke sagen når produktet kommer til europa, her vil der blive brugt tea tree oil i stedet for

Hvis der er nogen der har kontakter i branchen eller lignende er jeg interesseret i et partnerskab.
Kom gerne med gode ideer til markedsføring og lignende.

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 22:53

Først vil jeg da lige sige at der findes en del varianter af intimsæbe på det danske (også til mænd), så noget sprit nyt er det ikke.!

Og om der er et marked for det skal jeg ikke med sikkerhed sige, men det er da bestemt en vare som kan markedsføres på en måde så i "skaber" følelsen af et behov hos en masse mænd, og sikkert også hos en masse kvinder som mener det ville være enten tiltrængt at deres mand fik den slags, eller kvinder som ville købe den slags til deres mand for at forkæle dem lidt, på en anden måde end bare at købe deres yndlings aftershave til dem.

Så det er da bare om at komme igang med at lægge en strategi, og lave lidt markedsundersøgelser!! er da med garanti en vare man rimelig nemt vil kunne sælge, særligt hvis pris og kvalitet svinger nogenlunde sammen.

Mvh

JacobN

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 22:56

Jeg har svag kontakt til 2 forskellige (1 på sjælland og 1 i Jylland), som lever af at sælge sexlegetøj, de har vist efterhånden godt fat i deres respektive områder på det marked, jeg ved ikke om de ku være interesserede i at sælge dine produkter, men hvis du vil så kan jeg da godt forhøre mig lidt om ?

Kender også en som har en lidt over middel stor "erotisk" hjemmeside, var måske også en mulighed ?

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 23:01

Det har helt sikkert interesse at komme ind så mange steder som muligt, især vil jeg gerne have folks holdning til produktet, du kan evt henvise dem ind til den her tråd.

Jeg fik nok skrevet det lidt dårligt omkring unikt, det jeg mente er at det er det eneste produkt som direkte vil blive promoveret som et produkt til mænd.
næsten alle intimsæber der er i danmark er enten lyserøde eller brugsanvisningen er lavet til kvinder.
Den eneste jeg har fundet som er nogenlunde "neutral" er en fra matas, men har endnu ikke set en som er lavet til mænd

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 23:54

Så er vi pludselig helt enige  :)

Jeg kan da godt prøve at henvise til tråden her, men ingen af de nævnte (foruden herren med salg via nettet) er synderligt computer agtige. Jeg vil også gerne, efterhånden som jeg ser de forskellige, nævne det og evt henvise til den hj-side du også henviser til, så kan jeg høre om det var noget de evt fandt interessant, og så kan vi tage den derfra.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 10:25

Det ville være super hvis du gad det :)

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 13:30

Hej...

Man kan markedsføre alt muligt - også produkter som ikke har effekt fx en shampoo som er tilsat silke, selv om silken er fuldstændig ligegyldig i forhold til at vaske hår. Som mand kan jeg dog ikke lige se, hvorfor man skulle vaske sig dernede med et specielt produkt? Altså hvad kan din intimsæbe, som sæben fra Aldi ikke kan for at gøre det sort/hvidt?

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:21

Jeg tror desværre ikke der er et marked for det. Og hvis der er, så bliver det utroligt dyrt at opdyrke.

Er det alligevel noget du vil satse på, så kunne det måske være en ide at have div. piercere som målgruppe? Ligesom det evt. kan være en ide at målrette markedsføringen mod div. hudplejecentre. Her rammer du et segment der allerede viser interesse for personlig pleje, og vil derved nok være mere åbne for andre/bedre måder at forbedre den personlige hygiejne.

Du kan også tage fat på Christoffer fra rip 'n' roll og lignende firmaer og tilbyde dem at sælge sæben som et "mersalgsprodukt" til deres kunder.
Er din sæbe meget bedre end fx. Matas? Så kan du tilbyde det som private label.

Blot et par tanker. Det er et ambitiøst projekt du har kastet dig ud i.

Hilsen Morten

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 23:13

Hej igen, som jeg lovede dig tidligere, så har jeg vendt sagen om dit produkt med førnævnte potentielle sælgere, men på nuværende tidspunkt var der desværre ikke rigtig nogle af dem som enten havde tiden/overskuddet til at forsøge sig med lancering af produktet, Men 2 af herrene sagde at de muligvis havde forslag til andre salgskanaler, og de ville prøve at forhøre sig   :)

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 11:41

Det lyder interessant :)
Har derudover også for nylig fået lidt interesse fra matas, så måske sker der noget. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)