vi opstarter et netværk i Rødovre/København den 22.8.14 kl 07.00 det er for selvstændige med cvr nr eller nogle der er på vej til at blive selvstændige jeg ser frem til, at høre fra jer. mvh benny |
?
Det kan jo være, at sådan er trådstarter Men hvem er måske "vi" |
vi er en gruppe selvstændige erhvervs drivende, der starter et netværk derfor vi, det er et tilbud til aminoer om at være med, det er folk med erfaring fra bni netværk men vi skal kun mødes en gang pr md. |
Hej Benny Kan du ikke skrive lidt mere om hvem I er? Om I allerede er et fasttømret netværk eller om I alle er nyopstartede i netværket? Jeg er muligvis interesseret men er under alle omstændigheder forhindret den første mødedag :( BR |
hej der er store og småvirksomheder, fitness center, det er et nystartet netværk men de fleste er gamle i gårde hvad angår netværk det er bl.a bk avartas netværk og sponsorer der deltager |
Kunne være i skulle lede efter en med lidt bedre evner inden for kommunikation til dette netværk? |
|
tak for jeres utrolige flotte svar jeg forstår ikke at der er nogle der kommentere på noget de ikke har interesse i har i ikke andet at lave det er sørgeligt hold jeres dumme kommentar for jer selv, det var blot et tilbud om at deltage i et seriøst netværk med selvstændige erhvervsdrivende vi har nok deltagere, men var bare et tilbud ikke andet vi har firmaer med mere ind 200 ansatte, så vi er godt besat. grunden til jeg ikke har gjort så meget ud af mit indlæg var at jeg skulle være Amino plus medlem for at sætte et andet indlæg mit første indlæg bliv slettet af Amino derfor den korte version i må meget undskylde mit indlæg |