Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af webshop! Kom Glad Folkens..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino.

Nu er det min tur, til at få lidt konstruktiv kritik(også gerne ros Wink), som i er så gode til herinde.

Shoppen har været oppe og køre i en lille måned, vi har haft ca. 300unikke besøgende, og 3 salg. godt/dårligt? 

Om en lille uges tid, vil vi levere alle smykkerne i gaveæsker, uden merpris.

Men ellers.. Fyr løs!

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:38

Hey Learner

Det er svært at sætte mange fingre på siden..

Jeg hører bestemt ikke til målgruppen, derfor kan jeg ikke helt forenes med den skrappe pink på siden..men der er nok bare mig.

FEDT at de små billeder der er svære at se, rent faktisk bliver forstøret væsentligt når man trykker på dem.

"Mest solgte" banner, linker til et forkert produkt (skulle vise en penge clips, men åbner op til nogle ringe)

Ellers synes jeg den er slick, og meget ligetil. Håber du får nogle flere ind på siden, og håber at du måske smider et lidt større udvalg på (ure og solbriller er i min verden også accessesories til mænd) 

/Jacob 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:21

Flot design.

Men i giver desværre ikke meget plads til produkterne - en fejl næsten alle webshop-ejere begår.
Når man skimter forsiden og listerne med produkter, er det næsten som om at PRISEN er vigtigere for jer end PRODUKTET som kunden skal modtage. :-D Og når man klikker på det enkelte produkt, skal man igen klikke på produktet for at få et stort produktbillede frem.

Anbefaling 1: På produktsiden - lad billedet fylde hele bredden (og dermed dobbelt så højt) og skub teksten nedenunder.

Anbefaling 2: fototeknisk er billederne enormt kontrastfyldte hvilket ikke er godt. (mørke armbånd på krid-hvid baggrund) Et billede skal hensætte beskueren i varme følelser og tiltrækning - ikke en uhyggelig følelse af at være til tandlægen. 

Anbefaling 3: se at få taget nogle "i brug" billeder: armbåndene på håndledet af en biker, etc. Hvis i vil provokere yderligere så sæt et armbånd på en smuk ung dame i kjole, på en vinflaske, etc. Lad fotoene være fokuserede på produkterne, men så det er tydeligt at de indgår i en sammenhæng; praktisk og dagligdags såvel som kunstnerisk. :-)

Mikkel 

Tilmeldt 4. May 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:41

Hej!

Jeg synes siden ser rigtig godt ud. Den er ret enkelt og ikke forvirrende. Den virker professionel og det giver tillid. Det lyder til at være en meget god start med 300 unikke besøgende på første måned. En konverteringsrate på 1 % er ikke den højeste, men jeg tror ikke det er dårligt i forhold til hvad jeg har hørt andre fortælle om. Men det skulle vel ikke være umuligt at hæve den et par procent eller tre.

Held og lykke med det gode projekt.

Hilsen Kaspar.

www.moebelguide.dk

Tilmeldt 27. May 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 17:13

Jacob 

Jeg kan godt følge dig med den skrappe farve, og vi var også lidt på vippen til at vi syntes det kunne gå, selvom det så godt ud. Men alle vores bekendte syntes det var fedt nok, så vi gik den vej.

Mest solgte er nu rettet ;) Tak.

Tak for de pæne ord. Vareudvalg søger vi altid at udvide, vi vil se på ure og solbriller.

migduvednok 

Hejsa.

Jeg kan sagtens følge dig i rigtig mange af dine punkter og meninger. Vi vil se om vi ikke kan få fixet et lidt større billed, når man kigger ned over produktliste OG gøre det muligt at se stort billed uden at skulle gå ind under detaljer om produktet.

Desuden vil vi arbejde på flere billeder, som du siger, hvor der er nogen, der har dem på. Vi har tænkt os, at under produkt detaljer, skal der ligge 3 billeder man kan se i stor, i stedet for 1. Billederne bliver ikke større end de er nu, men der kommer flere af dem ;).

Hartmann

Mange, mange tak :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)