Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino plus -du er en plattenslager Martin Thorborg

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Jeg kan godt forstå dig Povl.

Det må især være slemt, efter at have være tilmeldt gratis på Amino siden 2012, at de plattenslagere her på Amino så ikke har oplyst 25 kr i moms - som man først finder ud af efter man har trykket på en knap.

Glem forbrugerombudsmanden, jeg har taget direkte kontakt til politiet.

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Povl,

Jeg tror lige så stille og roligt at du skal drosle ned på brugen af internet. Det lader desværre til at du er blevet for gammel til at benytte det, hvilket også kan ses på din meget fine hjemmeside som du har valgt at køre i 90'er tema.


Venlig hilsen en ung gut som ikke bryder sig om gamle gnavne snævertsynede mænd. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Povl P:
I øvrigt kan hvem som helst købe at abonnement, da det er muligt at godkende betalingen uden at opgive momsnummer

Et momsnummer siger ikke noget om hvor vidt man driver selvstændig virksomhed eller ej. 

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Povl

Jeg tror du ville have lykkes med at komme frem med dit budskab hvis du nu havde snakket pænt fra start.

Send dog en mail til Martin direkte, så ville han nok have kunne forklaret tingene stille og roligt.

Men god aften til dig.

Fra byggevarepriser.com
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 14
Fra  Byggevarepriser.com Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Til LUC.J

Ja selvfølgelig skal man tale ordentlig til hinanden, men nogen gange bliver jeg bare så tosset, over at møde al det plat på nettet og så lærer og ser de nye iværksættere det allerede inden de bliver medlem af Amino. Man burde især her på Amino fremstå med at godt eksempel, og vise at det er muligt at tjene penge uden at bryde markedsføringsloven.

Jeg ville bare give lidt erfaring til en udbyder af en freelance opgave der skriver følgende,

Vi søger en udvikler til at udarbejde en database til et prissammenlignings site,

men så var det at jeg skal være Amino plus kunde for at skrive til vedkommende. Man læser "skriv til vedkommende", "eller afgiv bud", ok det vil jeg gerne, og så kommer alle poups først, med krav om betaling. Så lav dog en VIP udgave hvor der skal betales fra dag et, og behold et debatforum hvor man frit kan boltre sig uden betalinger osv, og med indlæg -links til yderligere oplysninger på den betalende seite. Som jeg forstår Amino er det mødestedet for iværksættere, med få kroner på lommen, og nu udvikler det sig langsomt til mere betalende tjenester, eller tager jeg fejl.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er som regel en rigtig god idé, at tage en dyb vejrtrækning inden man skriver på nettet eller for den sags skyld til eller om andre mennesker. Når man begynder at kalde andre for plattenslagere, så benytter man et sprog, der på ingen måde animerer til fornuftig respons.

Tonen er desværre bare indenfor de sidste par år blevet mere og mere ubehagelig - og folk har en tendens til at holde på deres ret - uanset om de så har ret eller ikke. Jeg ved ikke om det skyldes at en længerevarende finanskrise har givet kortere lunte, men det giver en uheldig smålighed. Og en tendens til at tolke lovgivningen så den passer bedst muligt til den pågældende situation, for så har man jo retten på sin side.

Om prisen skal opgives med eller uden moms er jeg dybest set ligeglad med - 99 kr. eller 123,75 burde man kunne overkomme - og husk nu det kan endda trækkes fra.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Povl P:

Til LUC.J

Ja selvfølgelig skal man tale ordentlig til hinanden, men nogen gange bliver jeg bare så tosset, over at møde al det plat på nettet og så lærer og ser de nye iværksættere det allerede inden de bliver medlem af Amino. Man burde især her på Amino fremstå med at godt eksempel, og vise at det er muligt at tjene penge uden at bryde markedsføringsloven.

Jeg ville bare give lidt erfaring til en udbyder af en freelance opgave der skriver følgende,

Vi søger en udvikler til at udarbejde en database til et prissammenlignings site,

men så var det at jeg skal være Amino plus kunde for at skrive til vedkommende. Man læser "skriv til vedkommende", "eller afgiv bud", ok det vil jeg gerne, og så kommer alle poups først, med krav om betaling. Så lav dog en VIP udgave hvor der skal betales fra dag et, og behold et debatforum hvor man frit kan boltre sig uden betalinger osv, og med indlæg -links til yderligere oplysninger på den betalende seite. Som jeg forstår Amino er det mødestedet for iværksættere, med få kroner på lommen, og nu udvikler det sig langsomt til mere betalende tjenester, eller tager jeg fejl.

Hej,

Håber du gerne vil blive ved med at debattere her på Amino, da du virker som en mand med meget viden og en viden der ikke er så mange andre som har på Amino. Det kan gøre debatterne bedre og så der kan svares på flere spørgsmål. Kan du ikke maile til martin ( martin@thorborg.dk ) og forklar ham, hvad du synes der kunne gøres bedre, når man tilmelder sig Amino plus, for han plejer at elske alle nye forslag og input der kan gøre Amino bedre. 

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Povl P:

 Som jeg forstår Amino er det mødestedet for iværksættere, med få kroner på lommen, og nu udvikler det sig langsomt til mere betalende tjenester, eller tager jeg fejl.

Amino er en forretning, ikke mere ikke mindre dens eneste eksistensgrundlag er OVERSKUD og gudskelov for det - så de forsat tjener brugeren samt viderudvikler, vækster og holder den daglige drift kørende - man kan pible om alt muligt andet af hvad en virksomhed er til for, men de visioner vil medarbejdere ikke nøjes med. Om så ejeren er villig(og ikke bare en undskyldning, fordi han/hun ikke kan) til at køre med underskud for en større sag (selvom jeg mener det er forkert, og rent faktisk gør mere skade end gavn, så respektere jeg ejerens frie valg til at råde over sine ressourcer) men i sidste ende vil der  alligevel en form for selv-interesse bag - og husk på, det scenario kan os KUN lade sig gøre fordi der er OVERSKUD, et andet sted. 

og bliver en enstans for grådig så bliver de holdt i skak af fri konkurrence. Noget helt tredje, hvis folk ikke kan spare 100-200 kroner om måneden andetsteds til en service de har brug for, så skal de nok heller ikke være iværksættere. 

Tilmeldt 31. Jul 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 02:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Nu kan jeg ikke vurdere om han har ret i det han skriver, men det lyder som om han trods alt har en pointe, og det er synd at I ikke tager det seriøst. 

Hvad med dem der ikke har skrevet til dig, men bare har konkluderet negativt uden at du har kunne forklare dig?

1. Mht. moms, jeg ved godt at det er en gængs opfattelse og praksis at i B2B skriver man ikke moms, det er jo fyld. Det er noget fis, om man så sælger til et rumvæsen fra en anden galakse, så synes jeg man skal oplyse momsen. Det handler ikke om regler og love.

2. Det lyder som om at man har reklameret med en måned, og det forventer kunden, men så skal man tilmelde sig 3 måneder, at man så kan melde sig fra bagefter, er underordnet. Den direkte opskrift på utilfredse kunder og mistillid, er at sætte en forventning op og så ikke indfri den. Jeg vil også tænke hmm, det her er lidt smålusket, pas på!

Det handler ikke om regler og love.

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)