Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskineoptimering, hvad er det? - Gratis seminar hos reklamebureau i dag

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit Bureau har før afholdt seminar i søgemaskineoptimering med stor succes og holder nu endnu et gratis seminar i søgemaskineoptimering.

På vores seminar i søgemaskineoptimering, vil vi bl.a. fortælle om:

- Hvad er en søgemaskine, og hvordan virker den?
- Lovlig og ulovlig søgemaskineoptimering
- Hvad er søgeord/søgefraser, og hvordan bør de anvendes?
- Betalte links og søgemaskineoptimering
- Hvordan bliver din hjemmeside mere synlig overfor søgemaskiner?

Mit Bureaus seminar om søgeoptimering er gratis og uforpligtende.

Tilmeld dig nedenstående seminar på: http://www.mit-bureau.dk/reklamebureau_nyheder/reklamebureau_nyhed.php

Onsdag d. 24. oktober 2007 kl. 14.00 - 16.00

Seminar foregår hos Mit Bureau ApS, Fynsvej 9, 9500 Hobro

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 09:58

Det var da rimelig sen varsel du giver folk.

Men håber da at det bliver en succes både for jer, og dem der tager dertil Smile

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Tilmeldt 24. Oct 07
Skrevet kl. 10:04
Hej, Ja det er beklageligvis sen varsel, men dette skyldes at vi har fået lidt ekstra plads, og derfor kan tage lidt flere med til vores seminar.
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 10:11

Et par kommentarer:

1) Mig bekendt findes der (næsten) ikke ulovlig søgemaskineoptimering. Jo, hvis jeg optimerer efter fx. MacDonalds kan det være jeg overtræder varemærkeloven. Ellers er de fleste black-hat metoder på ingen måde ulovlige, men evt. i strid med den enkelte søgemaskines retningslinier. Som deMib skriver det "Jeg har ikke bedt Google om at indeksere mit site.". Ulovligt er noget hvor man kan finde en lov der siger - det må du ikke.

2) Der står ikke noget om hvorhenne i landet det er.

3) Linket kan man ikke klikke på, så jeg skal copy/paste (hvis jeg orker).

4) På den linkede side står der heller ikke hvor foredraget foregår. Jeg kan forsøge at gætte mig til at det måske er på jeres forretninsgadresse og finde denne i bunden af siden. Men jeg kan ikke være sikker.

Der er nok ikke så mange brugere på Internettet der er så tålmodige som jeg er, så det koster nok en del tilmeldinger.

Mvh Jesper

Tilmeldt 24. Oct 07
Skrevet kl. 10:18

Hej Jesper,

Jeg giver dig fuldstændig ret..

1) Vi bruger "Ulovlig" som et udtryk, så brugere der ikke kender til søgemaskiner, retningslinjer, black/white-hat osv. kan forstå emnet.

2) Du har fuldstændig ret, det er gået for hurtigt. Det foregår hos Mit Bureau ApS, Fynsvej 9, 9500 Hobro

Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 23:42

Ulovlig er jo fokert! Hvorfor ikk laerre jers kunder det rigtig?

Tilmeldt 8. Jan 06
Skrevet kl. 23:43

Jesper Jørgensen:

Et par kommentarer:

1) Mig bekendt findes der (næsten) ikke ulovlig søgemaskineoptimering. Jo, hvis jeg optimerer efter fx. MacDonalds kan det være jeg overtræder varemærkeloven. Ellers er de fleste black-hat metoder på ingen måde ulovlige, men evt. i strid med den enkelte søgemaskines retningslinier. Som deMib skriver det "Jeg har ikke bedt Google om at indeksere mit site.". Ulovligt er noget hvor man kan finde en lov der siger - det må du ikke.

2) Der står ikke noget om hvorhenne i landet det er.

3) Linket kan man ikke klikke på, så jeg skal copy/paste (hvis jeg orker).

4) På den linkede side står der heller ikke hvor foredraget foregår. Jeg kan forsøge at gætte mig til at det måske er på jeres forretninsgadresse og finde denne i bunden af siden. Men jeg kan ikke være sikker.

Der er nok ikke så mange brugere på Internettet der er så tålmodige som jeg er, så det koster nok en del tilmeldinger.

Mvh Jesper

ROFL!

Tilmeldt 8. Jan 06
Skrevet kl. 01:49

Nu ved jeg hvad ulovlig soemaskineoptimering er! Prøv at besoege dene side: http://reklamebureau.mit-bureau.dk/reklamebureau/003354/000001/ og fine saa dett styk text:

Nedenunder kan du finde flere tekster om reklamebureauer. Om reklamebureauer i Jylland, danske reklamebureauer, nordjyske reklamebureauer osv. Du vil opleve, at essensen af de forskellige tekster er tæt på at være den samme. Det kan virke underligt, men faktisk så er det et led i vores helt egen søgemaskineoptimering. Og det virker jo, ellers havde du jo ikke læst hertil. Skal vi også hjælpe dig med at blive synliggjort og hørt?

Ine paa siden skal du mouse over paa "g" i end af ordet "soegemaskineoptimering" og saa kan du se hvad som at der er "ulovlig".

Det er fame sjov Big SmileBig Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)