Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback til hjemmeside!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Cloudee Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen!

Mange tak for kritikken! Jeg er igang med at foretage ændringer, så jeg vender tilbage om et par dage, hvor i meget gerne må vurdere siden igen!

Pisse fed kritik allesammen!!

 

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg ville nok passe lidt på med at skrive dette

Danmarks bedste og billigste SEO eksperter med prisgaranti!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor mener du en "dynamisk" (går ud fra du mener responsive?) side går ud over SEO?

Er du sikker på at du er Danmarks billigste? Enten skal du være 100 % sikker, eller også bør du tilbyde prisgaranti.. Hvilket er nær umuligt på et produkt som en hjemmeside, da "alle" hjemmesider er forskellige.

Teksten ved "Lidt info om Cloudee Inc" er meget presset?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm meget sjovt at følge jeres link til jeres google placering... HVEM LYVER:

Søgeord: danmarks billigste webbureau

1.  Standoutmedia (skriver barer de er billige, men ranker alligevel nr. 1 på 

2. Hos PineDesign tilbyder vi dig Danmarks billigste webshopløsning.

3. Linde-media er et full service webbureau (skriver ikke de er billige, men ranker alligevel højere end jer)

4.Cloudee Inc er Danmarks billigste og bedste webbureau.

Så selvom i skriver "danmarks billigste webbureau" i meta og åbenbart ikke engang vil lave jeres side responsiv aht google placering, er der hele 3 andre der er bedre ranket end jer. 

Måske i skulle undlade at reklamere med at de andre er bedre end jer? (slet dette link fra jeres forside).

Derudover er jeg ikke vild med den lidt rodede stil på siden... den signalere discount, som jeg ser det. Siden imponere mig på ingen måde til at vælge jer. Sorry, men det er bare sådan jeg som kunde ser det.

En side som jeg husker (nok mest fordi Martin Thorborg, gav dem lidt gratis reklame for deres smarte måde at markedsføre sig på), er http://www.onlinefabrikken.dk/  -Jeg siger ikke du skal kopiere, men hold da op du kunne komme langt hvis du kom bare lidt derhen af!

Til sidst, hvad er det for noget med en Amerikansk selskabsform?

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 113
Fra  Ventora Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lige et par ting jeg vil påpege, håber ikke det er for negativt, det er konstruktiv kritik. 

På forsiden har du noget som skal forestille tre boxe med tekster, men dette er bare et billede, du snakker meget om SEO og forsvarer den tekst-tunge side med at det er for SEO'ens skyld at der er meget tekst, så jeg forstår ikke helt hvordan et billede med en tekst på kan have indvirkning på din SEO? 

Derudover hvis man trykker billedet med de tre boxe med tekster eller det billede som du har på forsiden bliver det vist i en form for lightbox, dette syntes jeg ikke er passende, hvis du skal bruge billeder til din tekst så sørg for at billedet ikke kan dukke op i en lightbox. 

Og til sidst, og det er bare mig der er en lille perfektionist, men jeg syntes du bør overveje at få dit favicon lavet til et transparent billede, for når jeg i Google Chrome har flere faner åbne og din hjemmeside er en af dem, og jeg er på en anden fane har dit favicon en hvid baggrund hvilket ikke er så kønt.

Har du lavet en mobilversion for sig af siden? Hvis ikke bør du MEGET kraftigt at lave din side responsive, dette er fremtiden! Derudover syntes jeg også du bør tilbyde responsive design som webbureau.

På de sider hvor du tilbyder ydelser bruger du stjerne som disclaimers dette syntes jeg ikke fungere særlig godt og for mig ligner det mere en * der lige har sneget sig ind i koden fordi man har været lidt fummelfingret. Stjernerne er desuden unødvendige når du længere nede på siden har samme overskrift som ydelsen navn. 

Jeg syntes du bør gå tilbage til tegnebrættet og få lavet en lidt mere grafisk side, og det kan stadig lade sig gøre at holde det minimalisktisk men jeg syntes der mangler nogle farver til at shine det lidt op, det andet virker lidt trist og grå og halv færdigt i mine øjne. 

Dette var alt jeg havde! God vind med det!

 

Webudvikler med kompetencer indenfor .NET og MS SQL

Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Cloudee Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for kritikken, vender tilbage, når jeg har fået ændret en del!

Men i nævner alle Google Placering's linket..

Siden har været oppe i to uger, og ligger allerede nummer 4!

Det tager over et halvt år før din side er ordentligt indlæst af Google, og meningen er heller ikke, at jeg skal have den store aktivitet før om et halvt år..

Men tag da et kig om et halvt år, og jeg garanterer, at vi overhaler alle de dynamiske sider..

Og med dynamiske sider mener jeg mange slidere, hvor tekster og billeder glider ind fra siden.. Det er meget populært blandt webbureauer, men tro mig, de mister SEO, da de er langsomme og Google har svært ved at loade teksterne.

Men tak for henvendelserne!

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Jeg vil lige tilføje at jeg synes folk er lige lovligt hidsige i deres kritik.

Det er tydeligt at du satser meget på sidens SEO og har optimeret siden til dette, og det er jo også super vigtigt, især når du vil gøre dig gældende i en branche som denne med top høj konkurrence.

Selve designet er clean og enkelt, hvilket er godt.

Det jeg savner lidt er noget følelse af personlighed og innovation i designet.
Men det er jo noget du kan arbejde videre på med tiden.

Du er selvfølgelig velkommen til fortsat at bruge vores Google Keyword Checker, og du kan også tilmelde dig til gratis ugentlig keyword rapport på 3 søgeords-fraser pr. domæne. Du kan tilmelde her:

http://www.genius-webdesign.com/google-keyword-monitoring-signup

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Cloudee:
Det tager over et halvt år før din side er ordentligt indlæst af Google, og meningen er heller ikke, at jeg skal have den store aktivitet før om et halvt år..

Hvad betyder "ordentlig indlæst"?

Jeg synes, du skal passe lidt på med dine SEO-udtalelser. Du bruger meget upræcise betegnelser. F.eks. dynamiske hjemmesider, hvor du baseret på dit link nok mente one-page hjemmesider eller responsive hjemmesider, og nu med ordentligt indlæst. Det tolker jeg som alle siderne indekseret, hvilket kan gå meget hurtigere. 

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

bare et venligt råd

lav en analyse og find de søgeord der bliver søgt. iflg. googles værktøj er der 0 søgninger på danmarks billigste webbureau

Der er til sammenligning 1000 om måneden der søger webbureau

Du kan bruge Google AdWords: Keyword Planner

til at se ( vedjledende ) hvor mange søgninger der er på søgeod og ja det tager lang tid at få gode resultater men alle kan få toplaceringer på sætninger hvor konkurrence og søgevolumen er dårlig.

Men ikke meget ved at ligge nr. 4 hvis der er 0-10 søgninger pr. måned. Sjovere at ligge nr. 4 hvis der er 1000 søgninger pr. måned.

Så vælg søgeord med omhu og brug energien rigtigt.

Mange gange held og lykke med det

mvh

Kim Thrane

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)