Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdSense karantæne??

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har et site som er meget sæsonpræget i forhold til besøgende, og udover sæson, er det også meget på bestemte tidspunkter på døgnet at brugerne er online og dermed ser mine adsense reklamer.
Det jeg oplever er, at der i "peek-hours" kommer en del klik, men at disse klik også bliver revoked igen.

Jeg gætter på at det handler om at de (Google) kigger på aktiviteten og finder det "forkert" at der pludselig kommer så mange klik.
Er det rigtigt, og i givet fald kan jeg gøre noget ved det?

P.S. Nej jeg klikker aldrig på egne annoncer! 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, hvad et dit spørgsmål?

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis din adsense konto e lukket, så er det vel ingen ting du kan gøre ved det.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min konto er ikke lukket, men kan se, fordi jeg følger den om aftenen (hvor der er høj aktivitet), at kliks (indtjening) bliver taget bort igen når der er gang i den.
Hvis du ikke har kendskab til det fænomen, er det måske lige friskt nok at svare på spørgsmålet... just say'in 

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh, Andreas Baran

Find billige madopskrifter på Su-mad.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 14. Dec 10
Indlæg ialt: 17
Fra  WebSights Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Hansen:
Jeg gætter på at det handler om at de (Google) kigger på aktiviteten og finder det "forkert" at der pludselig kommer så mange klik.
Er det rigtigt, og i givet fald kan jeg gøre noget ved det?

Jeg oplever også at klik bliver annulleret, når der kommer min. 2-3 klik på samme annonceenhed indenfor nogle få minutter. Til gengæld bliver klik tilsyneladende ikke annulleret, hvis der kommer mange klik inden for kort tid fordelt på forskellige annonceenheder på samme website. Jeg har fem sprog, der har hver deres sæt annonceenheder.

Alle de gange jeg har oplevet annulleringer på en annonceenhed (når jeg har lavet hyppige refreshs i AdSense interfacet), så har jeg dog beholdt mindst ét af klikkene på denne annonceenhed. Sandsynligvis det første.

Jeg vil yderligere GÆTTE på, at der kun bliver annulleret, hvis det er SAMME bruger der klikker flere gange inden for kort tid. Det er jo egentlig også okay, da 3-4 hurtige klik fra den samme bruger sandsynligvis ikke har nogen værdi for annoncørerne.

Så ja, jeg oplever noget lignende. Og nej, jeg tror ikke at du kan gøre noget ved det. Din teori om at Google finder det 'forkert' at der pludselig kommer så mange klik, tror jeg er rigtig. De beskytter annoncørerne imod klik, som de ikke mener giver værdi for annoncørerne.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Få en ny ip og opret en ny konto i en vens navn, der er der flere der bruger den løsning.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes du mangler at finde ud af hvorfor du er røget ud  ellers kan det gentage sig i en uendelighed, hvis der er noget konceptuelt galt. Ny IP kan man jo få - men konto i vens navn = vennen bliver skattepligtig af det, det vil jeg ikke anbefale at rode med

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er IKKE røget ud, læs indlægget Cool

Tak til Allan for godt og kompetent input

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kontakt google det kunne være de sad med svaret.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)