Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vudering af design!!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino'er!!

Har siddet den seneste uge og produceret et "showcase", af en hjemmeside jeg skal lave for en kammerat.

Nu har jeg lavet samtlige under sider, altså designet dem. Men vil gerne have noget feedback på det. Gerne noget konstruktivt kritik.

http://www.piix.dk/Eqinox5/

Mvh. Yngvi K. :') 

Dbh. Yngvi

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 22:08

Hej "Yngki K."

Synes designet er utrolig flot, det ser virkelig lækkert ud. Kunne dog godt tænke mig at se hjemmesiden komme "ordentlig" op. Det vil da være nemmere at skabe et overblik.

Hvornår sker det ?

Der er iøvrigt et par stavefejl "Bare roligt vi klarer den" "Referancer" = Referencer

Held og lykke

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:54

Jo tak jo tak! - Jeg arbejder på det. 

Jeg skal nok få lagt den færdige (fuldendte) hjemmeside op, så I kan se den som I lyster (:

Mvh. Yngvi! 

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:08

Designet er redigeret, og I kan nu se det på ovenstående link!

Jeg glæder mig til at høre nogle vuderinger. Hvis I vil, og har lyst må I meget gerne give en "karakter" 1-10 hvor 10 er det bedste. Og derefter give noget konstruktivt respons :)

Mvh. Yngvi! 

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:35

Hej du :-)

1) Du ved jo godt hvad du laver mht farver: kun de tre: blå, sort og hvid.

2) Farverne brydes så op af de fire "ikoner", kasserne med forskelligt indhold, så øjnene ikke trættes for meget heller.

3) Lav dog "skriv til os" kassen til et formularfelt i samme størrelse, så antager siden et mere "umiddelbart" træk.

4) drop gallerisiden og lad venstre kolonne være et permanent slide-show. (billeder af DJ'sne, festerne, udstyret, etc)

nå ja, det var bare mine tanker. Du ved jo tydeligvis godt hvad du laver :-) God vind.

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:01

migduvednok:
1) Du ved jo godt hvad du laver mht farver: kun de tre: blå, sort og hvid.

Når du siger det sådan, menes det så "Ja du ved vel godt at det du laver ikke er rigtigt", eller "det er sådan det skal være" :)

migduvednok:
2) Farverne brydes så op af de fire "ikoner", kasserne med forskelligt indhold, så øjnene ikke trættes for meget heller.

Det tager jeg som noget godt! =)

migduvednok:
3) Lav dog "skriv til os" kassen til et formularfelt i samme størrelse, så antager siden et mere "umiddelbart" træk.

Den forstår jeg dog ikke.. "skriv til os" kassen? Hvor!? - Lyder ellers til at være godt.. Men jeg kan ikke finde den såkaldte kasse! :-)

migduvednok:
4) drop gallerisiden og lad venstre kolonne være et permanent slide-show. (billeder af DJ'sne, festerne, udstyret, etc)

Det med det permanente slide-show lyder meget godt, men galleri siden skal bruges til at vise billeder fra forskellige fester. Menuen ude til venstre giver et hav af de valgmuligheder - af fester i dette tilfælde - man kan klikke ind, og se galleriet på! 

Men tak for svaret!!

/ Yngvi! 

Dbh. Yngvi

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 07:34

Hej

Det er rigtigt godt ud det du har lavet der.

Jeg fladt over billedet af gaven (i boksen med fødselsdagsfester). Hvor har du billedet fra? Jeg har længe ledt efter et billede som det, men uden held. Hvis du vil, må du meget gerne maile originale til mig.

Med venlig hilsen

Anders
Ifume.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:43

Hej igen, Yngvi

1 = de tre farver = "Det ER sådan det skal være". :-)

3= "skriv til os-kassen" er den med blyanten og afkrydsningsskemaet i nederste højre hjørne på (alle?) siderne.

4= som potentiel kunde til DJ'sne er jeg ikke interesseret i at se billeder fra specifkke fester med folk jeg ikke kender. Men jeg er højst interesseret i at få en FØLING på om DJ'sne er i stand til at sætte en fest igang.
Derfor er det okay "bare" at se  billeder af festlige situationer og folk der danser - og helst bileder af gæster der interagerer med DJ'sne eller musikudstyret. (Kysser DJ'en med en festhat på eller kæler med en LP-plade, eller lignende tossede påfund)

DESUDEN skal du som webmaster tænke på at et fotoalbum skal opdateres - så hvis du får penge for hver gang der skal nye billeder på fra X-fest i Y-by, så al magt til dig. :-) Men ellers så hold det på almene billeder som ikke behøver opdatering fordi det er oceaner nemmere.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:21

migduvednok:
som potentiel kunde til DJ'sne er jeg ikke interesseret i at se billeder fra specifkke fester med folk jeg ikke kender. Men jeg er højst interesseret i at få en FØLING på om DJ'sne er i stand til at sætte en fest igang.
Derfor er det okay "bare" at se  billeder af festlige situationer og folk der danser - og helst bileder af gæster der interagerer med DJ'sne eller musikudstyret. (Kysser DJ'en med en festhat på eller kæler med en LP-plade, eller lignende tossede påfund)

Meget god idé faktisk! Det har jeg ikke helt tænkt på. - Men der skal samtidigt være billeder fra festerne, så de personer der har deltaget i dem, kan gå ind på hjemmeisden og hente billederne til sig selv (især dem, hvor de selv er med på). Det er sådan set det, der er meningen bag det. - Det andet må jeg se, om vi ikke kan få lavet også.

migduvednok:
DESUDEN skal du som webmaster tænke på at et fotoalbum skal opdateres

Det tænker vi ikke så meget på :) Har min egen lille virksomhed (www.dybdesign.com, som også er dem der laver denne hjemmeside), og vi programmerer siden i et dynamisk sprog, ASP i dette tilfælde. Derfor er det kun kunden selv der skal opdatere den, og oplægge billeder (:

Mvh. Yngvi K.! 

Dbh. Yngvi

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)