Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino og ciirklen + underhodlning samt karma

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik AP:
Smiler.... ja Amino og  hjemmebryg er ikke godt  -  men uanset så forandrer det jo ikke virkligheden Sad

Der skulle stå at tråden er slut,,, som ikke kom med... 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik AP:

Fashion-Seller:
Men når du nu klager over barnlige indlæg, så er det jo super for den høje kvalitet, at du laver et spædbarnsindlæg, med nul dokumentation, og kun med provokation for øje... Se det giver HELT SIKKERT et "højere" niveau... 

Nu har du jo kun læst og brugt indledningen til "min tråd"  og indledning er jo blot indledning.

Jeg har  beklaget min tanke om betalte ABC besvarer, samt begrundet denne tanke - men dette ændrer ikke på min egentlige mission.

Og nej jeg klager slet ikke over barnlige indlæg -  men jeg gør opmærksom på en kultur, hvor mange slet ikke gider at gøre en egen indsats - hvilket også er forklaret 

Indlægget er bevidst provokerende, hvilket jeg også har nævnt ,  og er skabt med det formål at fremme missionen   og det skaber en vedholdenhed af nye ...såsom dig :-)

Men når du kun læser en indledning,,, så kan du desværre ikke bruges ...

Er der nogensinde nogen, som har fortalt dig, at du er en mand, som har nogle meget forudindtagede holdninger til andre mennesker? Du påstår, at jeg kun har læst dit indledende indlæg. Men er det noget, som du ved, eller er det endnu en påstand grebet ud af den blå luft? Jeg tror faktisk, at det er det sidste, for jeg havde læst hele debatten inden, at jeg smed mit besyv med...

Ved du, om nogle af de personer, som spørger, og som sikkert er 12-17 år gamle, om de har forsøgt at finde information. Og hvis de har, og derefter er endt på f.eks Skats hjemmeside, hvor tingene står forklaret meget indviklet nogle gange, så har de spurgt herinde, for at få det i et sprog, som er til at forstå... Ved du det? Eller er vi ude i endnu en gætteleg?
Og hvor mange indlæg udgør disse curlingbørnsindlæg reelt? Sidste debat, som sjovt nok har været før, viste, at de faktisk udgjorde en meget lille andel, men fordi brugerne herinde anså dem som unødvendige, så fyldte de meget mere, end de reelt og faktuelt gjorde. Er vi ik ude i samme game igen?

Og tak fordi jeg ik kan bruges... Fed afslutning på et indlæg i en diskussion, fordi jeg ik er enig med dig... 

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:10

Henrik AP:

Sorry to say, men du lyder seriøst som en gammel bitter mand, som vil bestemme, hva f.eks John besvarer og ikke besvarer. I min verden må John besvarer de spørgsmål, som han har lyst til, ligesom jeg selv gør det, og andre ligeså. Det skal en udefrakommende hverken bestemme eller antaste... 

Du har fuldstændig ret i at John og andre  selv må bestemme hvem disse vil besvare,,,  og jeg beskriver jo netop også at curling personerne får et anderledes svar fra  feks. John, end de andre john svarer på, som er langt mere uddybende.

Det jeg gør er blot at stille spørgsmålstegn til om Curlinggeneration er bedst tjent med at fortsat være Curlinger og jeg nævner også at curlinger bliver betjent her på deres præsmisser stort set.

Johns retur svar var, at der for meget curling....men what to do ? 

Det jeg anfægter er en kultur, som findes  og det er altid vanskeligt...  jeg taler ikke om det generelle miljø

Jeg har ik opfattelsen af, at John forskelsbehandler brugere herinde, hverken på længde af besvarelsen eller kvaliteten. Men simple og enkle spørgsmål kan tit besvares med korte og præcise svar, deri ligger forskellen... 

Er man ude i noget skatteteknisk, så bliver det pludselig mere indviklet, og dermed bliver svaret automatisk en del længere... Men det har intet med brugerens alder, brugerens kulturelle øgenavn (f.eks curlingbørn) eller brugerens aktivitet herinde at gøre...

Men hvis du har så meget imod curlingbørn, så skulle du måske tage fat i deres forældre, fremfor at poste irrelevante og intet forandrende indlæg herinde... Vi kan ligesom ik opdrage eller ændre forks livsstil, vi kan kun besvare eller guide dem i en retning, som vi SELV mener er den rette, dog er det ik altid sådan...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)