Der skulle stå at tråden er slut,,, som ikke kom med... |
Henrik AP:Fashion-Seller:Men når du nu klager over barnlige indlæg, så er det jo super for den høje kvalitet, at du laver et spædbarnsindlæg, med nul dokumentation, og kun med provokation for øje... Se det giver HELT SIKKERT et "højere" niveau...Nu har du jo kun læst og brugt indledningen til "min tråd" og indledning er jo blot indledning.
Jeg har beklaget min tanke om betalte ABC besvarer, samt begrundet denne tanke - men dette ændrer ikke på min egentlige mission.
Og nej jeg klager slet ikke over barnlige indlæg - men jeg gør opmærksom på en kultur, hvor mange slet ikke gider at gøre en egen indsats - hvilket også er forklaret
Indlægget er bevidst provokerende, hvilket jeg også har nævnt , og er skabt med det formål at fremme missionen og det skaber en vedholdenhed af nye ...såsom dig :-)
Men når du kun læser en indledning,,, så kan du desværre ikke bruges ...
Er der nogensinde nogen, som har fortalt dig, at du er en mand, som har nogle meget forudindtagede holdninger til andre mennesker? Du påstår, at jeg kun har læst dit indledende indlæg. Men er det noget, som du ved, eller er det endnu en påstand grebet ud af den blå luft? Jeg tror faktisk, at det er det sidste, for jeg havde læst hele debatten inden, at jeg smed mit besyv med...
Ved du, om nogle af de personer, som spørger, og som sikkert er 12-17 år gamle, om de har forsøgt at finde information. Og hvis de har, og derefter er endt på f.eks Skats hjemmeside, hvor tingene står forklaret meget indviklet nogle gange, så har de spurgt herinde, for at få det i et sprog, som er til at forstå... Ved du det? Eller er vi ude i endnu en gætteleg?
Og hvor mange indlæg udgør disse curlingbørnsindlæg reelt? Sidste debat, som sjovt nok har været før, viste, at de faktisk udgjorde en meget lille andel, men fordi brugerne herinde anså dem som unødvendige, så fyldte de meget mere, end de reelt og faktuelt gjorde. Er vi ik ude i samme game igen?
Og tak fordi jeg ik kan bruges... Fed afslutning på et indlæg i en diskussion, fordi jeg ik er enig med dig...
Bliv gratis medlem