Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se gratis film på godstener.dk alle de nyeste film

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Oct 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
hej allesammen

jeg vil ærligt definere mig selv som en rigtig film freak *s* og er blevet fuldstændig hooked på denne hjemmeside, hvor man kan se gratis film og serie http://www.godstener.dk

jeg plejede at bruge meget af min tid på tvlinks.dk, men de opdaterer aldrig og aldrig noget der virker :(

så ville lige dele denne fede hjemmeside med jer :o)
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 19:09

kan det være lovligt ?! eller er det kun trailers...

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 19:32

Hmm - nu var en af de film jeg trykkede på delt op i 3 dele..
Plejer trailere ikke helt være :p..

Men.. Én ting tager de fejl af derinde.. Det er da ikke nogen ny måde at se film på ?..

Det jo ikke nyt :p.. Det præcist lige så ulovligt som alle andre lignende sites...

Men jo da, vel god underholdning den næste måneds tid til den bliver lukket :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Oct 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:16

Hej Brian

Tja det tvivler jeg lidt på. Har du været inde på tvlinks.dk?  Startede 22-05-2007, så den må være lukket en 5 gange eller? :)

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 15:53

Brian Fraende - InMoto Reklame:

Men.. Én ting tager de fejl af derinde.. Det er da ikke nogen ny måde at se film på ?..

Det jo ikke nyt :p.. Det præcist lige så ulovligt som alle andre lignende sites...

Den vil højst sandsynligt ikke blive lukket da den blot linker til sider der har de ulovlige film, og dermed ikke har det på egne servere.. Men jeg tror nu ikke at der er ret mange brugere i Danmark, der gider se filmene.. det er jo total rådden kvalitet.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 19:03
Martin M:

Brian Fraende - InMoto Reklame:

Den vil højst sandsynligt ikke blive lukket da den blot linker til sider der har de ulovlige film, og dermed ikke har det på egne servere.. Men jeg tror nu ikke at der er ret mange brugere i Danmark, der gider se filmene.. det er jo total rådden kvalitet.

Seneste jeg har hørt indenfor emnet er, at www.tv-links.co.uk blev lukket, og ejeren fik en fængselsstraf .. Denne byggede på præcist samme koncept..

Hvor lang tid der går skal jeg self. ikke kunne sige - lad være at hæng jer i detaljer..Jeg prøver blot at understrege, at det selvfølgelig ikke er lovligt !

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:08

Vil starte med at sige at jeg er en halv-stor filmnørd selv, og derefter at Mr. Frænde har helt ret i det han siger ;) ..

For det første er det jo ikke nyt koncept, det "tidligste" jeg kender til er peekvid.com, der startede for godt et stykke tid siden, og efterfølgende fandt jeg tv-links.co.uk som Brian rigtigt nok siger, er blevet raidet og ejeren fået fængselsstraf..

Straffen bestod i at han havde gjort det nemmere for folk at få adgang til de ulovlige filer ved bl.a. at organisere og samle links.

Så ja, inden længe ryger resten af siderne nok desværre også ... 

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 19:47

Dimitri:

Vil starte med at sige at jeg er en halv-stor filmnørd selv, og derefter at Mr. Frænde har helt ret i det han siger ;) ..

For det første er det jo ikke nyt koncept, det "tidligste" jeg kender til er peekvid.com, der startede for godt et stykke tid siden, og efterfølgende fandt jeg tv-links.co.uk som Brian rigtigt nok siger, er blevet raidet og ejeren fået fængselsstraf..

Straffen bestod i at han havde gjort det nemmere for folk at få adgang til de ulovlige filer ved bl.a. at organisere og samle links.

Så ja, inden længe ryger resten af siderne nok desværre også ... 

Lige præcist. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:12

www.joox.net er vel i samme risiko zone? Her kan filmene endda downloades uden at skulle være medlem

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 07:50

Nej.. De beskyttet...

.. Selvf. er de i samme gruppe ;) 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)