Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vildfuglefoder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vildfuglefoder i detailhandlen er generelt af difus karakter. Jeg ønsker kvalitetsfoder. Hvis du har en god kontakt på import/en gros basis så kom på banen. Jeg skal bruge prøveordrer til test inden valg af leverandør til ny webshop.

Jørgen Jensen

A - Z  AGENTUR

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 15:43

Sikker på du ikke bare er ude på nogle billige frø til fuglebrættet derhjemme?

Beklager, men jeg har knageme aldrig hørt en fugl klage over frøene, og man skal dælme være entusiastisk for at betale 60 kroner i porto for en pose frø. Måske man kunne lave noget A-B test af frøene og på den måde dokumentere noget a'la "Med fuglefrø B kommer der 34% flere fugle til brættet, og de bliver i gennemsit 34 sekunder længere."

Hmm

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 17:18

Prøv: meldgaard.com

Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:21

Hej Jesper!

Tak for dit indlæg. Muligheden er jo til stede for at få billige frø til fuglebrættet derhjemme. Så skal man jo bare købe dem i den nærmeste butik. Så får man en masse i posen som fuglene ikke kan li` (bruge) og dermed en masse svineri omkring fuglebrættet/i haven. Med gode frøblandinger får du mange flere forskellige fugle og knap så meget svineri og det koster kun relativt lidt mere for denne gode oplevelse af mange forskellige fugle i sin have. Fragten er da et parameter, men ikke ved 10 og 20 Kg.`s sække, forholdsmæssigt.

Jørgen Jensen

A - Z  AGENTUR

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)