Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ok, det siger vist ALT

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kræver vist lidt mod at bede om konstruktiv kritik af sin web-shop, og I er bare så gode til at give ordentlig feedback herinde...så nu springer jeg ud i det.

Skosnuden.dk har eksisteret i snart 1½ år og vi er rigtig glade for at have butikken, men kunne selvfølgelig godt bruge mange flere kunder ;-)

Hvad springer i øjnene når I kigger ind ? og hvad kunne vi måske gøre bedre ?

Det skal siges at vi får mails hver uge med glade svar fra tilfredse kunder, og jeg håber at de giver navnet videre osv....men der er også rigtig mange inde fra Google Adwords som bare går videre....måske det er noget man bare skal acceptere som billig reklame og potentielle kunder, der kunne komme tilbage en anden gang og købe noget ;-)

Nå, men ikke mere snak.....det er lidt ligesom at skulle have sit barn "vejet" men hold jer ikke tilbage...............

Mange hilsener

Stine

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 13:09

Hej Stine

Hvor mange besøgende har i, og hvad er jeres konerterings-rate (hvor mange % af de besøgende køber noget?)

Mvh Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:15

Hej Jesper !

Vi har mellem 200 og 400 besøgende om dagen gennemsnittet er over 300. Gennemsnitligt 4 ordrer om dagen ( af og til kun 1 eller 2 men også nogle dage hvor der er 6-7 stykker, men dem er der for få af, synes jeg ;-) så det passer jo meget godt til det der siges om 100-200 der kigger ind og 1-2 der køber !!! eller hvad ?

;-) Stine

Tilmeldt 19. Mar 06
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 15:09

De logoer du har oppe i hoejre hjoerne, saet dem lidt mere systematisk op.

Heeeelt nede i bunden viser du at I tager mange typer betalingskort, saet det laengere op i toppen.

Jeg synes at det oedelaegger en del at I bruger comic sans som skrifttype. Det er efter min mening meget gammeldags.

At i lagerfoerer 24 farver, er fint... Men faa lavet noget flot grafik som viser det istedet for at farve teksten.

Jeres soegefunktion staar helt nede i bunden, man vil ikke opdage den med mindre man scroller helt i bund.

Jeres indkoebskurv burde saettes op med lidt mere grafik

Under "Varer" er den foerste kategori "ALT OM AMNING" Hvis jeg skulle koebe et par crocs, og fandt det punkt som det foerste ville jeg nu nok tage den naeste adwordsannonce fra google.

Faa lidt borders paa inde i kategorierne, evt lidt farver.

Fint nok at I ikke bare har hvid baggrund paa det hele, men proev maaske at ensrette lidt;o)

Jeres adresse og telefonnummer staar paa siden, men lav den lidt mere tydelig... Det handler om at skabe tillid...

Som stoerrelse staar US stoerrelsen foer end EU stoerrelsen, hvad med at skrive EU stoerrelsen foerst og saa skrive US stoerrelsen i parantes. Undlad at lade forbrugeren lugte egen import, hvis du forstaar...

Dette var lige en masse hurtige punkter.

Maaske var det ogsaa en ide at faa finpudset hele topbaren, og saa generelt benytte jer af mere grafik.

Haaber du kan bruge dette til lidt... ;o)

mvh

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 16:23

Hej stine

Det er en flot side, dog har jeg også nogle ting som vil gøre den endnu bedre:

- Det er et fint header, dog virker det uprofessionelt at man kan se nogle af pixel, da det er blevet for grov kornet

- Din side tager lidt tid at loade i starten. Lidt svært at gøre noget ved men prøv! :-)

- Skriftypen synes jeg virker lidt uprofessionelt, som JBruhn siger

- Det med at i sender gratis hvis man bestiller for over 349,- og det i ikke har gebyr på kort skal i gøre rigtig brugeren rigtig opmærksom på! Det er et super ide, som sægler!

- Jeg ville nok også slette det der .dk som i har som titel på siden og så tilføje noget andet så i kan blive fundet i søgemakinerne bedre.
EKs. "Skosnude - Salg af kvalitetsko!" eller noget ligne. Det kan Google bedre lide!

Håber du kan bruge det jeg har skrevet! :D

Mvh Kevin

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 21:16

Jeg synes, at sidehovedet med logoet er for stort. På min skærm forsvinder nederst punkt i menuen til venstre, da sidehovedet fylder meget.

Der står meget tekst til hver vare. Når man klikker på en vare for at få mere at vide, så er det samme tekst, man får igen. Personligt vil jeg hellere se flere billeder på mindre plads, og så kan jeg få teksten vist, når jeg klikker på en vare/et billede.

Varenummeret er jeg i princippet ligeglad med at kunne se. Det indeholder blot en for mig ligegyldig kode og så farvekombinationen, som også står i produktnavnet 2 linjer længere nede.

For stor tekst og for mange tekstfarver på forsiden. Det trækker fokus væk fra alt det andet.

Hvis man vælger f.eks. Crocs Mary Jane i menuen, så vises der 8 varer. Umiddelbart er de alle ens (dog har den ene en anden vægt end de andre), men hvis det er samme sko blot med forskellige farver, så vil jeg hellere se det som én vare.

Men der er alt sammen ting, der er meget subjektive.

Og så ud med bogning om amning. Det virker noget forstyrrende at første vare i en skobutik er en bog om amning. Se også MT's udmærkede E-pusher om det samme. Og egentlig også ud med "Til ham", "Til hende" og "Tøj". Det fjerner fokus fra, hvad butikken egentlig handler om, selvom det selvfølgelig er fristende. Strømper er rimelig nært beslægtet med sko, så den kan godt gå.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:14

Hej Stine

Det er fine besøgstal, og konverteringsraaten på mellem 1 og 2% er ret normal. Har du læst Thorborgs E-pusher bog der kan give god inspiration?

Jeg hæfter mig mest ved menustrukturen

1) Hvor står der noget om maning øverst?

2) Overvej at have et punkt med Crocs og typerne som underpunkter.

3) Hvis jeg vælger en menu med underpunkter, så vises der forsiden i Body feltet. Kan du ikke vise undermenuerne med fx. et billede inde i body feltet?

Forsiden: Nogle mener det er bedre bare at vise produkter på forsiden, og så fortælle alt om virksomheden på andre sider.

Helt generelt vil jeg anbefale jer at eksperimentere, da i har et fint basis salg. Prøv nogle ting af i fx. en måned og se om de virker. Hvis ikke så skift tilbage.

Mvh Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:49

1) indpakningen
I skal sælge produkter, men i skal sælge jeres "verden" først. I har antydet den - eller haft nogle tanker om den - i kraft af skrifttype, skrigende farver, etc. Dén verden skal i koge ned til essensen og derefter bruge den gennemgående over hele siden, perfektionere den.

1A) I underskriver forsiden med jeres egne navne - dét er en fin idé som i burde udbygge meget mere!  På med et billede af jer selv, supplér produktbeskrivelserne med historier om "jer" og om jeres virksomhed: ("Da vores mellemste knægt skulle prøve skoen kunne han ikke (etellerandet) så du kan være sikker på at det er en god sko!" eller "Vi tager alle varer retur hvis du er utilfreds med dit køb - der er heldigvis ikke ret mange der returnerer vores sko, for Stine bliver så ked af det når det en sjælden gang sker.")

1B) Lad højre kolonne være lige så høj som midterkolonnen - alt andet er sjusk.

1C) Den første linie "i skosnuden kan vi lide...." til og med "..kvaliteten af vores varer også". er SÅ godt!! Det burde ophøjes til byline i logoet under navnet "skosnuden". (og formatteres som et citat)

1D) menuen til højre er forvirrende. En køber fokuserer på ENTEN type ELLER på mærke - men menuen indeholder begge dele, og bliver derfor alt for lang.

1E) I mangler LANGT tydeligere at gøre opmærksom på jeres demografiske målgruppe: designet indikerer børn, men i har da også sko til voksne.

2) indholdet

2A) lad alle produkter opdeles efter type, derefter størrelse og til sidst farve - først vælger jeg den type sko jeg vil have, derefter min størrelse og til sidst den af de farver i nu har, jeg vil have min sko i.
Det er LANGT mere logisk.

2B) produksidernes opdeling i data, model og salgsrelateret info er RIGTIG god. Lad feltet med størrelsesvalg være 5 gange så stor skrift (hvis muligt) og kald det "din størrelse" som er langt mere intuitivt.

2C) Jeres salgsbetingelser og reklamationspolitikker er VIRKELIG gode - og de skal derfor også stå på alle sider! (specielt på produktsiderne) På forsiden skal de dog enten fylde mindre eller flyttes ndednunder menuen til venstre.

2D) ikke noget om amning i menuen. :-)

2E) I de lange produktlister SKAL de mulige skostørrelser angives: ("15-51")

2F) Eliminer amerikanske skostørrelser så længe jeres side er dansksproget.

Håber i kan bruge tipsne til noget

Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:45

Kære Jesper, JBruhn, Kevin, Johnny og Mikkel !

Tusinde tak for jeres meget konstruktive kritik ;-)

Det gjorde ikke så ondt, som jeg havde frygtet...og jeg må sige, at jeg er enig med jer i det meste...så nu er det bare et spørgsmål om nogle ledige timer til at komme igang fra en ende af.

Super skønt at I gad kigge Skosnuden efter i sømmene, jeg skal nok melde tilbage om det virkede.....men der går nok lidt tid inden det hele er på plads...

Mange hilsener

Stine www.skosnuden.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:51

Lige et P.S. bare for "sjov" !

Hvad gør det egentlig at der er en ammebog med i butikken ( jeg skal nok sætte den allernederst....promise...så man skal vide at den er der for at finde den....;-)

De fleste af vores små kunder bliver eller er da forhåbentlig blevet ammet, og da de fleste i vores MÅLGRUPPE/kunder er kvinder ( men mændene er blevet flittigere på det sidste ;-) er det da en oplagt ting at have med .....

nå, pjat, jeg forstår godt hvad I mener med at have et "rent" vareudbud, det virker mere prof.....men jeg kunne godt tænke mig at høre om en Ammebog ligefrem havde en negativ effekt....KAN MAN BLIVE PROVOKERET ELLER SÅDAN ?

Surprise Stine

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)