1) indpakningen
I skal sælge produkter, men i skal sælge jeres "verden" først. I har antydet den - eller haft nogle tanker om den - i kraft af skrifttype, skrigende farver, etc. Dén verden skal i koge ned til essensen og derefter bruge den gennemgående over hele siden, perfektionere den.
1A) I underskriver forsiden med jeres egne navne - dét er en fin idé som i burde udbygge meget mere! På med et billede af jer selv, supplér produktbeskrivelserne med historier om "jer" og om jeres virksomhed: ("Da vores mellemste knægt skulle prøve skoen kunne han ikke (etellerandet) så du kan være sikker på at det er en god sko!" eller "Vi tager alle varer retur hvis du er utilfreds med dit køb - der er heldigvis ikke ret mange der returnerer vores sko, for Stine bliver så ked af det når det en sjælden gang sker.")
1B) Lad højre kolonne være lige så høj som midterkolonnen - alt andet er sjusk.
1C) Den første linie "i skosnuden kan vi lide...." til og med "..kvaliteten af vores varer også". er SÅ godt!! Det burde ophøjes til byline i logoet under navnet "skosnuden". (og formatteres som et citat)
1D) menuen til højre er forvirrende. En køber fokuserer på ENTEN type ELLER på mærke - men menuen indeholder begge dele, og bliver derfor alt for lang.
1E) I mangler LANGT tydeligere at gøre opmærksom på jeres demografiske målgruppe: designet indikerer børn, men i har da også sko til voksne.
2) indholdet
2A) lad alle produkter opdeles efter type, derefter størrelse og til sidst farve - først vælger jeg den type sko jeg vil have, derefter min størrelse og til sidst den af de farver i nu har, jeg vil have min sko i.
Det er LANGT mere logisk.
2B) produksidernes opdeling i data, model og salgsrelateret info er RIGTIG god. Lad feltet med størrelsesvalg være 5 gange så stor skrift (hvis muligt) og kald det "din størrelse" som er langt mere intuitivt.
2C) Jeres salgsbetingelser og reklamationspolitikker er VIRKELIG gode - og de skal derfor også stå på alle sider! (specielt på produktsiderne) På forsiden skal de dog enten fylde mindre eller flyttes ndednunder menuen til venstre.
2D) ikke noget om amning i menuen. :-)
2E) I de lange produktlister SKAL de mulige skostørrelser angives: ("15-51")
2F) Eliminer amerikanske skostørrelser så længe jeres side er dansksproget.
Håber i kan bruge tipsne til noget
Mikkel