Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jyske bank er blevet til en Bager !

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Det var dog en usmagelig trussel ?.

Hej Michael

Jeg tror du skal læse mit indlæg en gang til i ro og mag, der er ikke skyggen af trussel i det indlæg, det forstår jeg overhovedet ikke hvordan du får ud af det!

Jeg skriver at dem der har fået pausen åbenbart har forstået og accepteret den, det indikere jo at den er korrekt. Dem der klager over moderationen her i tråden er ikke impliceret og de kender derfor ikke baggrunden for den - det er da påfaldende at dem der "burde" klage ikke gør det, hvorimod dem der ikke har indsigt i sagen, eller er påvirket af den, bruger energi på at reagere.

Men en trussel - hvor ser du den?

De bedste hilsner
/Brian 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Brian Reinhold Jensen:
Jeg skriver at dem der har fået pausen åbenbart har forstået og accepteret den, det indikere jo at den er korrekt

Ja det ville alle Diktatorer også have skrevet. Men den slags plejer ikke at holde så længe. Vil du virkelig prøve på at bilde mig ind at du ikke ved hvorfor at dem du har " straffet " ikke bliver ved med at klage ?. Måske det kunne skyldes at de jo så ikke ved hvad den næste straf bliver for at prøve på at overholde jeres meget vage regler. Lav nogle regler der ikke kan misforstås, så er i ude over det problem.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 11:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Lav nogle regler der ikke kan misforstås, så er i ude over det problem.


I min optik vil regler altid kunne misforstås, og fordrejes, uanset hvordan de er formuleret. Langt størstedelen af brugerne her på Amino er velsagtens klar over at stjernesystemet ikke skal bruges til personlig hævn, eller afstraffelse, men til at vurdere hvorvidt et indlæg er til gavn for trådstarter - Hvis man af den ene eller anden grund har lyst til bruge systemet som først nævnt, vil man naturligvis prøve at fortolke reglerne sådan så dette er plausibelt Smile

Vh.
En fan af stjernesystemet 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Poulsen :
I min optik vil regler altid kunne misforstås, og fordrejes, uanset hvordan de er formuleret. Langt størstedelen af brugerne her på Amino er velsagtens klar over at stjernesystemet ikke skal bruges til personlig hævn, eller afstraffelse, men til at vurdere hvorvidt et indlæg er til gavn for trådstarter - Hvis man af den ene eller anden grund har lyst til bruge systemet som først nævnt, vil man naturligvis prøve at fortolke reglerne sådan så dette er plausibelt

Klare regler kan ikke misforstås. Og så undrer jeg mig stadigvæk over at nogle her inde har den opfattelse at stjernesystemet bliver brugt til " Personlig hævn eller afstraffelse " Hvis man har den opfattelse at det er det der sker når der bliver givet 1 stjerne. Så afskaf da den 1 stjerne, så man som minimum kun kan give 2 stjerner. Hvor svært kan det egentlig være ?.

VH.

En modstander af stjernesystemet i sin nuværende udgave.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 12:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
lare regler kan ikke misforstås. Og så undrer jeg mig stadigvæk over at nogle her inde har den opfattelse at stjernesystemet bliver brugt til " Personlig hævn eller afstraffelse " Hvis man har den opfattelse at det er det der sker når der bliver givet 1 stjerne. Så afskaf da den 1 stjerne, så man som minimum kun kan give 2 stjerner. Hvor svært kan det egentlig være ?.


 Det handler jo ikke om antallet af stjerner, hvis du fjerner den ene stjerne, vil to stjerner jo bare blive den nye "bundkarakter" og dermed - ja, så bliver 2 = 1. 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 12:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Poulsen :
Langt størstedelen af brugerne her på Amino er velsagtens klar over at stjernesystemet ikke skal bruges til personlig hævn, eller afstraffelse, men til at vurdere hvorvidt et indlæg er til gavn for trådstarter

Det er jo ligegyldigt hvorvidt man ved det eller ej. Virkeligheden er at folk  også bruger stjernesystemet til at straffe andre brugere med. En var dog mand nok til at indrømme at de fire 1-stjerner jeg fik af ham i fire forskellige tråde, var et resultat af en 1-stjerne jeg gav ham. Han mente at han "bare blev revet med" og at det var okay.

Daniel Poulsen :
Hvis man af den ene eller anden grund har lyst til bruge systemet som først nævnt, vil man naturligvis prøve at fortolke reglerne sådan så dette er plausibelt Smile

Det handler jo ikke om fortolkning - midlet er er der jo og dermed bliver det også anvendt herefter. 

Og det er jo ret nemt at regne ud at folk spekulerer i at straffe hinanden og hvordan de kan gøre det.

Jeg forsøgte for sjov skyld at købe Amino Plus i en måned for 99,-. Den måned fik jeg 21 karakterer med fem stjerner, 1 karakter med 2 stjerner og 1 karakter med 1 stjerne.

Måneden før fik jeg 9 karakterer med fem stjerner, 2 karakterer med 2 stjerner og 11 karakterer med 1 stjerne.

Jeg mener det er tydeligt for enhver at stjernesystemet ikke fungerer - i hvert fald ikke for andre end Plus medlemmer.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Brian Reinhold Jensen:

Fru Hartmann:
Så drop dog det latterlige stjerne-system.

Den må du tage med Amino og sende dem som et forslag :)

Er det ikke præcis det de gør, når det tager det med en moderator? - Eller er moderatorer bare nogle tilfældige, der har fået en masse rettigheder, men i øvrigt ikke har mening om, hvad der foregår på Amino.

Det sætter jo, efter min mening, moderatorerne i et helt andet lys.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 13:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Carsten

Carsten Kvist:
Er det ikke præcis det de gør, når det tager det med en moderator? - Eller er moderatorer bare nogle tilfældige, der har fået en masse rettigheder, men i øvrigt ikke har mening om, hvad der foregår på Amino.

Nej det er det ikke, vi moderatorer er ikke ansat eller aflønnet af Amino og har ikke indflydelse på hvordan Amino bliver drevet eller i hvilken retning forretningen skal udvikles. Eller rettere vi har ikke mere indflydelse end alle andre Amino-brugere.

Vores opgave, som frivillige, på Amino er at hjælpe brugerne med at få debatten til at køre og det gør vi ved at rådgive og vejlede og ellers sørge for at Aminos retningslinier bliver overholdt.

Carsten Kvist:
Det sætter jo, efter min mening, moderatorerne i et helt andet lys.

Hvilket lys havde du set os I indtil nu?

Stor hilsen
/Brian 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 13:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Michael:
Ja det ville alle Diktatorer også have skrevet.

Jeg vil ikke bruge mere af din, min eller de andre brugers tid på at debattere med dig på det niveau.
Du mangler, helt naturligt, indsigt i min kommunikation med de berørte og tillægger mig motiver, hensigter og handlinger der ligger meget langt fra virkeligheden.

Jeg vil opfordre dig og andre, til at holde denne debat på sporet aht. trådstarter, hvis I har andre emner I vil debattere så er I mere end velkomne til at oprette nye tråde med de emner.

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 13:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:
g ellers sørge for at Aminos retningslinier bliver overholdt.

Og hvilket ansvar har i over for, at jeres tolkning af retningslinjerne er de rigtige?

Brian Reinhold Jensen:
Hvilket lys havde du set os I indtil nu?

Jeg havde forventet i havde noget med Amino at gøre.

Det er generelt skidt at tildele privilegier, uden der medfølger ansvar. - Det er så hvad Amino har gjort med moderatorerne.

På den anden side... Til brokhovederne (givet vis mig incl.)... Amino må jo som sådan sætte folkeskoleelever til at moderere som de lyster... Amino er IKKE en offentlig institution, men en privat virksomhed, der selv bestemmer! - Det skal vi alle hele tiden huske på!

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)