Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på mødebooking

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Globus Vask Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal det koste at få booket en håndfuld møder pr uge? Kom med et godt tilbud

Vores ydelser henvender sig til stort set alle erhvervsdrivende i Danmark (eksklusiv virtuelle firmaer / webshops). Målgruppen vil dog primært være mellemstore og store produktionsvirksomheder identificeret udfra forskellige kriterier i D&B databasen. 

Virksomheden tilbyder samme services som Berendsen, og du/I skal booke salgsmøder til vores sælger der skal sælge vaskeriydelser indenfor:

• måtteservice (logomåtter og alm. renholdsmåtter)
  • beklædningsservice (uniformer og arbejdsbeklædning)
  • linnedservice (håndklæder, viskestykker og diverse linned til plejehjem mv.)
  • automater til virksomheders toiletmiljøer (sæbeautomater, dufte, håndcreme mv)  

Vi tilbyder fullservice ordninger hvor vi står for alt og kunden betaler blot en fast lav ydelse. Dvs. vi udlejer, vasker og leverer tekstilerne - og bygger således vores virksomhed på langvarige relationer - ikke hurtigt pistolsalg.

Vi leverer oplæg til manuskript (som ikke skal følges slavisk, men tilpasses efter eget temperament og erfaring), samt færdigbearbejdet kundeliste.

For at sikre at vi får noget for investeringen ønsker vi fortrinsvist pris per booket møde, og regner med en prøveperiode inden evt. fast aftale indgåes.

Send mig jeres bedste bud, evt. som PM hvis de er for gode til at vise offentligt frem...

Vask og udlejning af linned, beklædning og måtteservice til private og offentlige virksomheder

Globus Vask & Måtter

Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 01:30

Hej Globus

Har kontakt til et firma, der muligvis kan hjælpe jer, men lige et par hurtige spørgsmål... 

Hvor mange møder snakker vi om pr. uge ? Er det mødebooking i hele DK ? Et hurtigt slag på tasken er at prisen er ca. kr. 500 + moms pr. møde og at der kan aftales 10 gratis møder, som en prøve for at se om det virker for jer... (Har tidligere arbejdet for dette firma)

Hvis det har interesse, så skriv din mail adr. og jeg får en af ejerne til at kontakte dig.

Mvh

Chris Harris

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 09:46

Hejsa

Her hos Nordjysk Marketing kan vi sagtens hjælpe dig med mødebookingen.

Dog kører vi ikke opgaver på no cure - no pay basis, til gengæld aftaler vi en fast god amino pris for en periode.
Løbende laver vi en evaluering på opgaven, så vi sikrer høj kvalitet i møderne, og ikke kvantitet.

Vi har lige kørt et tilbud i september for amino brugere, dette vil jeg da også gerne tilbyde jer, selvom tilbuddet er udløbet.

Du kan læse mere om det her: http://www.amino.dk/forums/p/20284/151647.aspx#151647

Dernæst er du selvfølgelig velkommen til at kontakte mig for flere oplysninger

Jeg kan træffes på tlf. 69 60 63 00

Mvh
Christian

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Globus Vask Skrevet kl. 10:05

Hej Chris og Christian

Tak for svar,

Chris: Det drejer sig om ca. 5 møder per uge indtil videre.

Christian: 20% rabat lyder jo ikke dårligt, men når jeg hverken kender førprisen eller tilbudsprisen har jeg svært ved at vurdere om det er et godt tilbud.

Send gerne konkrete tilbud på salg@globusmaatter.dk

Tak :) 

Vask og udlejning af linned, beklædning og måtteservice til private og offentlige virksomheder

Globus Vask & Måtter

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Skrevet kl. 10:33

Hej igen

Jeg sender lige en mail til dig med lidt mere information i.

Mvh
Christian

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 23:00

Hej

Jeg har brugt Nordjysk Marketing, og i start virkede alt som sådan noget er. Da de ringede ud gik desværre noget galt. Jeg fik kun to møde, og den søde dame jeg besøgte forklarede at hun havde li købt lignende produkt for ikke mindre end ½år siden. Så hun takkede nej. Det anden møde som de bookede .. var det sammen. Det kan være at Nordjysk Marketing er go, men ikke noget jeg tør sætte min penge på igen.
/ Robert Radut rr@webia.dk www.webia.dk 70 20 11 04
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Skrevet kl. 08:19

webia:
 Det kan være at Nordjysk Marketing er go, men ikke noget jeg tør sætte min penge på igen.

Nu kræver det jo også at du rent faktisk betalte nogle penge til os, hvilket jo ikke er tilfældet, som du så fint har undladt at fortælle.

Men det er en anden debat som ikke behøver finde sted her.

Mvh
Christian

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 07
Skrevet kl. 08:27

Hej Christian

Selvfølgeligt er da ikke betalt, jeg har ikke fået det jeg har bestilt. Debat, hvad snakker du om, det er en fact du har ikke og kan ikke levere varen !
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Skrevet kl. 08:31

Du har kørt denne mudderkastning via mail, og den bliver lukket her.

De forfaldne faktura overgår alligevel til advokaten på fredag, så der må du tage den med dem derfra.

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 07
Skrevet kl. 09:21

Jeg har ikke på noget som helst måde anklaget dig for som ikke passer. Du har fået nok chanser for at rette på det her problem og du har valgt ikke at gør det.

Du kan ikke eller vil ikke levere den vare du påstår.

Når man køber en printer og den ikke virker, levere men varet tilbage og takker nej.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)