Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nr. 1 på Google

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville da lige fortælle at det rent faktisk godt kan lave sig gøre at få en standard webshop op på søgeresultat nummer 1 i Google.

Vi designede og satte en løsning op for MusikInstrumenter.net i Dandomain, så når man idag søger på musikinstrumenter, ja så kommer det op som nummer 1, det er da for fedt, det kostede kun lidt trylleri fra en designer Big Smile

Rock n Roll 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:53

Hej

Ja - naturligvis kan man sagtens det. Vi har en standard webshop til at ranke nr. 2 på søgeordet "børnetøj" - www.butik-bambino.dk

- og masser af andre 1, 2 og 3 placeringer i Google med bl.a. ScanNet WebShop og med Scancommerce løsninger - f.eks. "herretøj" med www.outletguru.com

Og hvorfor skulle standardløsningerne ikke være gode nok til det? Med den rette chauffør kan de ganske meget Wink 

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 01:58

Jamen.. hvad er det der kræver for et design, før det kan ligge i toppen? .. 

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:04

Standardløsninger har på det sidste bare være noget forlk har forbundet med løsninger som ikke har kunne noget ift. design, SEO og funktionalitet. Og så så jeg lige denne "blære"-kategori og så tænkte jeg lige at jeg bare vil komme med et godt eksempel på en standardløsning som topper i Google

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 11:21

Hvis nu der er 300 hjemmesider der gjorde det samme som dig, ville du så stadig være NO. 1 på Google?? eller bliver du ranket nedad af stigen??

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:25

Husk du er i kategorien: Jante-Tæskeren

Så ja, jeg vil altid være nummer 1 Big Smile

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 11:27
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 11:38

Vi prøver igen, hvis du designer og laver 300 sider til forskellige kunder med samme indhold og formål, ville du stadig ligge som NO1??

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:49

Søde mulefar

Gi mig 299 store shops som kunder og så må vi jo se om det virkelig kan lade sig gøreSmile

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 12:01

Tillykke med placeringen.

Jeg har også haft succes med at få DanDomain shops op og ligge godt, her i blandt Billige Dæk & Fælge - BilligeDeak.dk som ligger nr. 1 på dæk, 3-4 på fælge og gode placeringer på en række af deres dækproducenter.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)