|
Tillykke - jeg synes det ser rigtigt fornuftigt ud og ved hvor omfattende det er at lave sådan en webshop. Du er nået rigtigt langt.
Det er en Scannet løsning du kører på. Og derfor er du nød til at betale de 199.- ekstra pr. måned for deres SEO system. Alle dine sider hedder det samme - prøv engang at klikke dig rundt på dine sider og hold øje med det der står øverst i venstre side af din browser. Der står "Green Kids" på alle siderne. Det er en ting alle er enige om, når det handler om søgemaskiner: den tekst der står deroppe i venstre hjørne "Title", den er rigtig vigtig. Men for at kunne ændre den, ja, så skal du altså tilkøbe Scannets SEO. Og jo, du har fuldstændig ret, det er flabet. Det svarer lidt til at leje et butikslokale ud, og kræve ekstra hvis der skal være facade på. Men tro mig - du har ikke noget valg.
Jeg er ikke vild med det ikon du har valgt som indkøbskurv. Det vælter dit design. Det brune felt der ligger under din top er for højt pga. det ikon. Også på siden vælter det designet. Brug ikonet, men vælg en der er mindre. Hvis du gerne vil have den til at stikke frem, så vælg en anden farve.
Jeg ville vælge det brune mellemstykke fra - det er nemt nok. Det med at man kan vælge kategorier fra en dropdown er dobbeltkonfekt. Smide den, og få et mere funktionelt design.
Det er nogle flotte billeder du har fået lavet. Jeg ville nok vælge at lave billederne samme størrelse - de billeder der er billede 1 på dine produkter.
Og så ville jeg være lidt mere klart på det der er vigtigst: økologisk børnetøj eller økologisk mad. Fint med begge dele, men langt nemmere at markedsføre en af dem. Det er en drøm at skulle søgemaskineoptimere din Webshop - en meget klart defineret målgruppe - ligger lige til højrebenet.
Få lavet en kontaktformular på din side. Det er utjekket af Scannets Webshop at der kun står en e-mailadresse i bunde af din Webshop.
Du bruger ikke "Relateret produkter" - synd, for mersalg er rigtig gode penge.
Sørg for at dine kunder tilmelder sig din nyhedsmail nu. De skal give dig lov - brug eventuelt "Pakkes ind som gave" som "Tilmeld mig nyhedsmail".
Men som sagt: tillykke med din Webshop. Du er kommet rigtigt langt.
Flot.
Ib
Potter |
| |
TV/MIDT-VEST
Novamedia |
||
|