Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, hvad mangler min webshop

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders Tak, jeg har lige været på din side. Den er bare kanon fed. Kan godt lide det med kasser med informationer, det tror jeg også vil pynte på Green Kids. Jeg bruger web-siden. (Gorm) Mvh Connie Green Kids
Fra Holstebro
Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 22:26

Tillykke - jeg synes det ser rigtigt fornuftigt ud og ved hvor omfattende det er at lave sådan en webshop. Du er nået rigtigt langt. 

Det er en Scannet løsning du kører på. Og derfor er du nød til at betale de 199.- ekstra pr. måned for deres SEO system. Alle dine sider hedder det samme - prøv engang at klikke dig rundt på dine sider og hold øje med det der står øverst i venstre side af din browser. Der står "Green Kids" på alle siderne. Det er en ting alle er enige om, når det handler om søgemaskiner: den tekst der står deroppe i venstre hjørne "Title", den er rigtig vigtig. Men for at kunne ændre den, ja, så skal du altså tilkøbe Scannets SEO. Og jo, du har fuldstændig ret, det er flabet. Det svarer lidt til at leje et butikslokale ud, og kræve ekstra hvis der skal være facade på. Men tro mig - du har ikke noget valg.

Jeg er ikke vild med det ikon du har valgt som indkøbskurv. Det vælter dit design. Det brune felt der ligger under din top er for højt pga. det ikon. Også på siden vælter det designet. Brug ikonet, men vælg en der er mindre. Hvis du gerne vil have den til at stikke frem, så vælg en anden farve.

Jeg ville vælge det brune mellemstykke fra - det er nemt nok. Det med at man kan vælge kategorier fra en dropdown er dobbeltkonfekt. Smide den, og få et mere funktionelt design. 

Det er nogle flotte billeder du har fået lavet. Jeg ville nok vælge at lave billederne samme størrelse - de billeder der er billede 1 på dine produkter.

Og så ville jeg være lidt mere klart på det der er vigtigst: økologisk børnetøj eller økologisk mad. Fint med begge dele, men langt nemmere at markedsføre en af dem. Det er en drøm at skulle søgemaskineoptimere din Webshop - en meget klart defineret målgruppe - ligger lige til højrebenet.

Få lavet en kontaktformular på din side. Det er utjekket af Scannets Webshop at der kun står en e-mailadresse i bunde af din Webshop.

Du bruger ikke "Relateret produkter" - synd, for mersalg er rigtig gode penge.

Sørg for at dine kunder tilmelder sig din nyhedsmail nu. De skal give dig lov - brug eventuelt "Pakkes ind som gave" som "Tilmeld mig nyhedsmail".

Men som sagt: tillykke med din Webshop. Du er kommet rigtigt langt. Flot.

Ib Potter

TV/MIDT-VEST Novamedia
96121266
www.novamedia.dk
info@novamedia.dk

LinkedIn: Profil
MSN: Potter
Min Weblog

Får du nyhedsmail fra TV/MIDT-VEST Novamedia?
Tilmeld

Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 00:04

Hej

Nu er jeg tilfældigvis også en af dine leverandører så måske min mening er lidt farvet at hvordan 'mine' produkter er præsenteret.Wink
Du er ellers kommet flot i gang og man har lyst il at gå videre når man kommer ind på din side. Dog synes jeg at nogle af produktbilledner bliver lidt uægte i farverne. Jeg har ikke forstand på hvad det skyldes - måske en anden kan komme med et bud? Nu interesserer jeg mig f.eks. for plejeprodukter og når man går ind på katagorien finder man et utydeligt sammensmeltet billede af produkterne i stedet for et for hver af serierne. En del billeder er meget hvidlige nogen steder? Det er en god idé hvis du får lavet den rigtige opløsning i forhold til størrelsen på billederne så de ikke bliver utydelige. Jeg har kigget på flere af dine varer. Husk på at webshop er et alternativ til den fysiske butik. Hvis din kunde ser et meget tydeligt billlede, så er det langt mere attraktivt. Øjnene vurderer produktet på et splitsekund.
Håber du kan bruge min feedback. Du er velkommen til at kontakte mig hvis jeg kan hjælpe med noget.
Smile

Heine K

"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Tilmeldt 22. Oct 07
Skrevet kl. 00:27
Hej Heine Det er kun skønt, at du gider at forholde dig. Det med uægte farver, handle om hvordan din computer er indstillet, har jeg hørt.( gerne andre bud tak) Du skal se det sammensmeltet billede af produkterne, som en forret.( syntes ikke at de er sammensmeltet) Sådan er det delt op under alle produkter. Først et billede og derefter vælger du hvad for noget tøj du vil se på. Det er så svært det med billeder og farver, vi har brugt rigtig mange timer på det og vi kan godt blive bedre. Endnu engang tak for dit feedback og det kan god være at jeg kontakter dig. Har du produktbilleder, jeg kan få ? Mvh Connie
Tilmeldt 22. Oct 07
Skrevet kl. 00:35
Hej Ib Og tak,tak det var noget af en mundfuld. Jeg ved ikke noget om SEO systemer, men det skal jeg til nu. Tak for det. Jeg forstår ikke helt det du skriver om økologisk børnetøj eller økologisk mad. Jeg syntes ikke jeg sælger mad ?????? Gider du uddybe det. Mvh Connie
Tilmeldt 22. Oct 07
Skrevet kl. 00:38
Hej Ib Og tak,tak det var noget af en mundfuld. Jeg ved ikke noget om SEO systemer, men det skal jeg til nu. Tak for det. Jeg forstår ikke helt det du skriver om økologisk børnetøj eller økologisk mad. Jeg syntes ikke jeg sælger mad ?????? Gider du uddybe det. Havde helt glemt funktionen med" relateret produkter", men er igang nu. Mvh Connie
Fra Holstebro
Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 03:17

Jeg kan da godt se at du ikke sælger mad.... sorry. Glem det punkt ;)

Jeg hopper lidt med på den med billederne - mange af dem er meget lyse. Dermed forsvinder farverne og de brænder lidt ud. Det undrer mig lidt...

Når man er inde på et produkt står der "Klik for at se større billede" - men mange af dine billeder er bare samme størrelse. Jeg ville vælge at uploade billederne i en størrelse 500 - 600 pixels. Systemet laver så selv de to andre størrelser og giver et pænt stort billede når man klikker "se større billede".

Har du overvejet at "flytte" noget af teksten op under "kort beskrivelse"? Det ville pynte på dit Gruppe layout og give dine besøgende flere informationer tidliere i forløbet. 

Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 10:00

Hej Connie

hmm, det der med, at det skulle være min pc, som er ikke er korrekt indstillet tror jeg ikke helt. Jeg kigger da på masser af hjemmesider inkl. min egen og der har jeg da ikke problemer med at se farver og skarphed. Og når der er andre, som påpeger det samme er det måske værd at se nærmere på. Husk at din webshop er dit udstillingsvindue til kunderne. Gode skarpe billeder og mulighed for at klikke i høj opløsning er alfa-omega. Gælder især beklædning. Jeg kan give dig online adgang til en mappe med produktfotos. Jeg hjælper gerne med hvad jeg kan. Smile

mvh
Heine

"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 16:01

Potter:

Få lavet en kontaktformular på din side. Det er utjekket af Scannets Webshop at der kun står en e-mailadresse i bunde af din Webshop.

Jeg er fuldstændig enig med Potter på alle punkter på nær ét. Personligt ved jeg ikke noget mere irriterende end når jeg skal sende en mail til nogen og bliver tvunget til at skrive i en "form". Giv mig en mail adresse som er let at finde og du har en glad bruger.

Alternativt så kan du vælge begge løsninger, hvilket shoppen sagtens kan bære og så vil du tilgodese alles smag.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 22. Oct 07
Skrevet kl. 16:32
Hej Heine Du har fuldstændig ret, dine produktbilleder, var ikke gode. Der er kommet nye på siden nu. Tak endnu engang. Mvh Connie
Side 2 ud af 3 (21 indlæg)