Jeg driver et online medie i form af hjemmeside og tilhørende nyhedsbrev. Jeg mener efterhånden at have noget en volumen, så mediet er interessant for de større annoncører og mediebureauerne. Jeg har allerede fået et par ordre gennem et mediebureau. Men hvordan får man de andre mediebureauer i tale? Hvordan skal de kontaktes? Hvem skal kontaktes? Og hvilke informationer har de behov for? Findes der evt. konsulenter eller lignende, der kan hjælpe med at gøre mediebureauerne opmærksomme på mit medie?
Hvis dit medie er stort nok, og har en interessant profil og målgruppe, så er det jo "bare" at give dem et kald, og bede om et møde. Hvis potentialet er godt nok, så er de lige så intereseret i et møde, som du er.
Hvis dit medie er stort nok, og har en interessant profil og målgruppe, så er det jo "bare" at give dem et kald, og bede om et møde. Hvis potentialet er godt nok, så er de lige så intereseret i et møde, som du er.
Kan du være lidt mere konkret? Hvem er det helt præcist jeg skal have fat i? Det er jo næppe receptionisten.
Kan det være en idé at sende dem noget materiale med posten først? Og hvad er der for nogle oplysninger mediebureauerne gerne vil have? Besøgstal, sidevisninger, demografiske data om brugerne, annonceformater og priser, ellers andet?