Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bog om at gå fra webshop til fysisk butik?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu drevet iMania.dk udelukkende som webshop i et par år og påtænker at åbne butik til efteråret. 

Er der nogen der har skrevet en god bog om at åbne butik og alle de ting man skal huske når man skal til at have butikslokaler, kasseapparat, inventar, medarbejdere, faste åbningstider og hvad ved jeg - eller endnu bedre, om at gøre sin webshop til en fysisk butik?

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders
Jeg kender desværrer ikke til nogen bog(ikke at det betyder der ikke findes en ;))

men vi har 2 forhandlere der har lavet en hel del af disse "opgraderinger" samt er vand til at rådgive omkring forløbet fra webshop til kombineret webshop og fysisk butik.

disse 2 har begge informatione om Kasseløsninger der kan integreres med Webshopper og begge vil kunne rådgive om den del ;)
http://iadvice.dk/kasseapparat
eller
http://amero.dk/e-conomic-kasseapparat/

Ha en god god sommer :)

Dhb Jacob Ipsen 

Tilmeldt 11. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Nu kan jeg se du har gået med de samme tanker, som jeg har lige nu.

Må jeg spørge, hvordan er det gået?
Har du fået åbnet en fysisk butik?
-Hvis ja, hvor søgte du hjælp, og fik du den hjælp du søgte?
-Hvis nej, går du stadig med tanken om at åbne en fysisk butik, eller er du helt gået fra det, i så fald hvorfor?

På forhånd tak 

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bemærkede slet ikke der var kommet svar.

Jeg går stadig med tanken og kigger lidt på lokaler, men det største problem er typisk hvor meget et "butikslokale" er værd - typisk kan man jo overveje om en god beliggenhed for 10000 ekstra er lige så meget værd som 10000 til adwords, hvor meget fodtrafik er værd, hvor mange kunder der vælger en fremfor konkurrenten bare fordi man har "fysisk butik" osv osv

Derudover er det nok også begrænset hvor længe man kan holde til at styre en butik selv uden medarbejdere og barsel, overenskomst, osv er jo endnu et kapitel for sig.

For at spare på dyre apparater koder jeg selv en POS-løsning til webshoppen, så det automatisk er integreret.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)