Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seiko Ure. Spar 40-50% På Originale Seiko ure!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

HejsaSmile

Vi har plukket 6 ekslusive originale Seiko ure ud fra vores webside www.DesignerUre.dk, så vi kan give alle Aminoer et ekslusivt tilbud på Seiko ure.

DesignerUre.dk er en ny side som sælger mærke ure. Vi er så nye at vi faktisk ikke er oppe at køre endnu, men vi vil gerne fejre at vi åbner i november ved at tilbyde disse 6 ure til mellem 40-50% under butikkernes pris.

Du kan se dem HER!

Urene er alle inklusiv moms, tilbudet gælder til private og KUN til Amino medlemmer.

Hvis du ønsker mere information om de enkelte ure, kan du søge under deres varenr. på DesignerUre.dk. Her kan du også se flere billeder.

Vi har kun ganske få af hver model, så køb hellere før end senere.

Hvis du mere er til Armani ure, så har vi 20% rabat på alle vores Armani ure lige nu. Dette tilbud gælder igen kun for Amino medlemmer og kun indtil vi åbner i november. 

Du kan kontakte mig her på Amino ved at skrive i denne tråd, ved at skrive en besked, eller ved at skrive på: info@designerure.dk. Ved sidstnævnte emailadresse bedes du gøre opmærksom på at du er Amino medlem.

Med venlig hilsen

Kai Clemmmensen  & Jean-Michel Clemmensen

DesignerUre.dk 

Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 12:00

"så har jeg fået nyt ur, men jeg tør ikke være alene med det...... det er Seiko!"
.. ok, den er ikke ligeså sjov på skrift. altså Psycho/Seiko-charmen går lidt af.

Men det er fanme et flot tilbud, og når man har ur-fettisch kan man jo ikke lade den passere urørt.
Jeg har sendt en mail...

watch me

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 21:48

Hej igen

Tak for alle mails. Vil bare sige at der stadig er flere ure Seiko ure tilbage.

Stadig til Danmarks bedste priser på nettet og i den fysiske verden, så tjek dem ud! Smile

DesignerUre.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)