Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmanavn?!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 21. Oct 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Vi er 2 drenge, der ligger lidt og drømmer om at starte vores eget firma, som skal lave hjemmesider, eshops mm.

Vi har allerede lavet 2 jobs, og vil nu til at lave et rigtigt firma, MEN vi ved ikke hvad vi skal kalde os...

Må gerne være noget friskt/ungt men som stadig udtrykker at vi ved hvad vi laver.

Har i nogle bud på et sådan navn, ville være kanon.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:57

Hej drenge

Jamen velkommen i klubben Smile

Jeg har ikke lige "navnet", men lige et tip til navnet "udtryk" eller hvad man nu kalder det. Jeg vil nok i en branche som denne satse lidt mere på et navn som trykker seriøsitet, kvalitet og kreativitet eller lign. frisk og ungt det kommer i ikke langt med i denne branche med mindre I er http://www.2advanced.com eller http://www.fantasy-interactive.com, så er det lige meget hvad man hedder, for så vil alle bare have jer Cool

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:54

Jeg har heller ikke det perfekte navn, men et godt råd fra mig er at undgå at bruge noget som ender eller starter på design, media og lign. endelser som er blevet "voldtaget" af branchen.

Jeg tror ikke navnet har den store betydning i den branche, så læg hellere nogle flere kræfter i selve hjemmesiden og præsentation af tidligere kunder end navnet - Det er min erfaring af det er de 2 ting der har en meget afgørende effekt på om i bliver valgt eller ej.

Held og lykke med jeres nye firma.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 18:51

Martin Tygsen:

Jeg har heller ikke det perfekte navn, men et godt råd fra mig er at undgå at bruge noget som ender eller starter på design, media og lign. endelser som er blevet "voldtaget" af branchen.

Jeg tror ikke navnet har den store betydning i den branche, så læg hellere nogle flere kræfter i selve hjemmesiden og præsentation af tidligere kunder end navnet - Det er min erfaring af det er de 2 ting der har en meget afgørende effekt på om i bliver valgt eller ej.

Held og lykke med jeres nye firma.

Jeg er 100% enig med Martin, det er ikke navnet det kommer an på overhovedet. Da jeg skulle vælge nogle til at lave en webshop var jeg total ligeglas med om de hed Venio eller webgate, iq-media ... osv.  Det drejede sig om at deres side så ordenlig ud og at det de havde lavet før i tiden var godt nok + at menneskerne bag selvfølgelig var til at tale med... men for at man kommer så langt så er det vigtigte altså at bruge sin egen side til at vise hvad man kan, og hvis man ikke har mange referencer vil det nok være en god ide at give den alt hvad man kan når man skal lave sin egen. Så man virkelig får vist kunden at man har styr på det man laver.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 21:37

Jeg har skrevet lidt om jeres to muligheder her - firma navn 

men ting i skal holde jer for øje er

• Hvis kunden kræver tillid fra dit firma, så lad være med at bruge et plat navn
  • Undgå helst ÆØÅ i dit virksomhedsnavn hvis du vil vise dig på internettet og internationalt (også hvis du importerer fra udlandet)
  • Hold det helst nogenlunde kort, ikke alt for mange ord. Mest optimalt er det med 1 ord.
  • Nemt at stave til og ikke mindst udtale
  • Evt. mulighed for at integrere et logo
  • Hvilke billeder vil du gerne have kunden til at få når de ser navnet
  • Tjek om domæne navnet er ledigt inden du bestemmer dig

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)