Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kloge ord til site om interkulturel kommunikation?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at have arbejdet med interkulturel kommunikation i nogle år har jeg valgt at dele min viden på sitet girgita.com. 

Jeg har spurgt venner og bekendte, men de er for ukritiske, så jeg håber I kan hjælpe mig.

Alle kommentarer er velkomne, både om indhold, design, etc. 

På forhånd tak.
Malte Warburg
Dansk Røde Kors og Mellemfolkeligt Samarbejde

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:42

Din tekst er for lille efter min mening og din baggrund er ubrugligt sat op - se din side på en skærm med høj opløsning og din baggrund gentager sig selv uhensigtsmæssigt. Ellers så synes jeg dit design er en meget frisk måde at pakke joomla ind dog så har du stadig standard joomla meta tags på siden og du kunne med fordel udvide meta delen også - hele din seo opsætning, søgemaskine venlige urls osv. er ikke eksisterende.

Det var sådan lige lidt hurtigere fra hoften, hvis du er interesseret i hjælp til opsætning af dynamisk genererede søgemaskine venlige urls i joomla så smid mig en mail på email@redweb.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:20

Hej Malte

Designet synes jeg er meget anderledes end vi normalt ser rundt omkring og det kan være en fordel at skille sig. Jeg dog ikke begejstret for den måde designet er implementeret på, alt grafik er gemt som gif hvor det nok er mest hensigtsmæssig at gemme grafikken som jpg (kompleks grafik som billeder og farveforløb skal for det meste gemmes som jpg(mellem 55% til 70%), der hvor der er mindre farveforløb og ikke fotos og flere og større ensfarvede flader så kan grafikken med fordel gemmes som gif.). Og så er den alt for hårdt komprimeret.

Stilen/designlinierne er nok lidt for amerikansk end internationalt i mine øjne

Vedr. brugervenligheden så vil jeg vædde min gamle hat på at de fire navigationselementer i toppen, nemt vil kunne blive for tolket som grafik, banner eller lignende, og derved er der en fare for at dine bruger overser din topnavigation. Selvom der er gjort alt for at fremhæve med 3D effekt og skygger og jeg skal gi dig, så virker den mere som et banner. Inviter 3-5 testpersoner og få dem til at finde forskelligt information, og start gerne med noget der befinder sig som et underpunkt til topnavigationen(topnavigationen virkede da jeg tesede sitet, så jeg kunne ikke lige finde et emne). Så vil du højest sandsynlig kunne se hvad jeg mener Smile

Det var lige hvad jeg havde til forsiden, når jag lige en ting fjern lige det der logo nr. 2 til højre for teksten det virker lidt amatøragtig.Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)