Jeg har set mange som har fået noget gode feedback på deres hjemmesider og webshops, så derfor vil jeg høre om i vil brug et par minutter af jeres tid til at kigge på www.Lifestylebrands.dk
Det er en hjemmeside som er B2B men mere ansigtet ud af til for de brands som vi repræsentere.
Før var dette under "Your Trade Agent" men interessen vokset mere end forud set for at vi skulle vare tage interessen for disse brands og det hørte endeligt ikke under konceptet af "Your Trade Agent".
Men man siger ikke nej til muligheder når de er der. Kraven på B2C og B2B er forskellige med opsætning og hvad der skal med og hvad der ikke skal med så derfor ville det vil være rart at høre jeres mening om der er noget som vi ikke har fået med som vi måske skulle have haft fået med.
Det eneste som vi mangler at få med er en side med de forhandler af de brands i Danmark samt distributions kanaler som vi har i Skandinavien. Der vil jeg gerne have alle forhandlers accept før det bliver sat op.
Seo tekster skrivning har vi overvejet og har udsete et par Amino'er til det. (jeg kan godt lide at smide arbejde mod andre Amino'er, for at støtte og hjælpe netværket)
Hvis målet med hjemmesiden blot er 'at have en hjemmeside'. Så er den som sådan fin nok. Min professionelle mening er dog at man tydeligt kan se det er en hjemmeside der er bikset sammen af en uden de store tekniske/grafiske egenskaber.
Jeres logo (oppe til venstre) er helt anderledes end det logo som er over "Om os" boksen?
Jeg er ikke så vild med det stockfoto over kontakt os.
Hvorfor er teksten i feature-området på forsiden engelsk?
Derudover nogle enkelte grammatiske fejl.
Billedstørrelser og layout på undersiderne virker også lidt 'hulter til bulter'.
Jeg savner meget en menu oppe i toppen istedet for kun de 3 bokse på forsiden.
Velkommen til "Lifestyle Brands" - hvorfor er der " " omkring navnet?
Det kunne være interessant at høre hvad målet med hjemmesiden er? Skal den fungere som en 'salgskanal' til at finde B2B kunder, eller som jeg nævnte før, blot for at have en hjemmeside?
Jeres logo (oppe til venstre) er helt anderledes end det logo som er over "Om os" boksen?
Jeg er ikke så vild med det stockfoto over kontakt os.
Hvorfor er teksten i feature-området på forsiden engelsk?
Derudover nogle enkelte grammatiske fejl.
Billedstørrelser og layout på undersiderne virker også lidt 'hulter til bulter'.
Jeg savner meget en menu oppe i toppen istedet for kun de 3 bokse på forsiden.
Velkommen til "Lifestyle Brands" - hvorfor er der " " omkring navnet?
Det kunne være interessant at høre hvad målet med hjemmesiden er? Skal den fungere som en 'salgskanal' til at finde B2B kunder, eller som jeg nævnte før, blot for at have en hjemmeside?
Hej Luc J.
Tak for din feedback og tid.
op i venstre hjørne er faktisk bare en tekst og ikke logo. Det billed om os var det sværeste at finde hvad det skulle være vi havde nogle ideer og endt med den.
Samme som Kontakt os. Vi havde et billede med et telefon rør og e-mail symbol men jeg syntes at den billede vi har gave et bedre indtryk af samarbede.
Teksten i feature område er på engelsk og fundet når man googler Lifestyle Brands og ser hvad betydning det har på Wikipedia. Den betydning beskrev os meget godt og hvad vi står for. Nu er engelsk mit modersmål så det er nok derfor at jeg virkslig syntes at den skulle med. Det er måske ikke alle som vil forstå dens betydning. Måske skulle vi oversæt den til dansk hvis det "It gets lost in translation".
Grammatiske fejl håber jeg ikke da jeg har fået en til at kigge den igennem med Dansk på UNI niveau. Det kigger jeg gerne på.
Det andre ting tager jeg til mig og vil kigge mere på det.
Velkommen til "Lifestyle Brands" - hvorfor er der " " omkring navnet? Nok fordi at på engelsk bruger man meget de tegne når man taler eller skriver om noget. Det fungere så åbenbart ikke.
mening med siden er at drive trafik og få flere B2B kunder på de brands vi har.
Jeg har altid syntes at det er sjovt at arbejde med stor brands som ikke er i DK endnu. jeg driver Your Trade Agent og vi arbejder med internationalt og der findes så mange produkter og brands som vi ikke har her hjemme.
Endnu en gang tak for din feedback og tid.
As we say in English: "Any feedback is good feedback"
Lige hurtigt til et par af de grammatiske fejl jeg stødte på. Kontakt os i dag og høre mere “Lifestyle Brands” sælger og distribuere de største brands at kunne levere de bedste vare, service Vi håndtere salg og ordre
Altså en del med nutids-r blot de få sider jeg lige hurtigt skimmede :)
Hvis meningen med siden er at drive trafik derhen og på den måde få flere b2b kunder tror jeg I skal overvejede en helt anden opbygning af siden.
Nu går jeg ud fra at det er dig selv der har sat hjemmesiden op i et theme du har fundet online - Hvis der ikke er planer om at finde en professionel webdesigner, findes der en masse themes der kunne passe meget bedre til din side. Mit råd ville være at finde et "premium theme" du tænker kunne passe til din virksomhed og bruge den opbygning de har sat op i demoen. Du kan typisk importere demo-tekster/billeder/opsætning ind i din egen installation og du skal derefter blot ændre i tekster/billeder. På den måde får du i hvert fald en professionel side-opbygning som lige nu ville gøre en stor forskel.
Jeg ved det er svært at høre kritik på noget man selv har bygget, som man også selv synes er godt og sikkert har brugt meget tid på. Webdesign er altså bare ikke så enkelt som man eventuelt går og tror.