Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt feedback på min webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey jeg har siddet og arbejdet lidt med min webshop (scannet system) og jeg vil da gerne have noget feedback. Jeg arbejder stadig på at lave et overskueligt system i opdelingen af trøjer ved ikke om det jeg har lavet er en god begyndelse.

www.Ghostwear.dk

På forhånd tak

Mark 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:15

Hej Mark

Tillykke med dig nye shop, jeg vil da gerne lige komme med et par enkelte ting som kunne hjælpe med at gøre det lidt mere overskueligt.

Indsæt en overordnet navigation i toppen hvor du indsætter Forside, Nyhedsbrev, Ordrestatus, B2B, Designer, Kundeservice, ( som indeholder: Levering, Fortrydelsesret, Reklamationsret, Bestilling, Personlige oplysninger, Webmaster, Kontakt info)

Så har du generel info i toppen under banneret og produkter i venstre side.

Så har du 2 "Indkøbskurv"knapper/link og 2 dankort ikoner, det er nok ikke nødvendig, drop dem nederst i venstre side.

Så synes jeg nok ikke at det første dine bruger skal se er nyhedsbrev tilmelding, det er godt at have, men ikke som det første, lige der skal være dine fedeste produkter.

Det var lige et par ideer herfra, hvis du har brug for yderlige hjælp så er du velkommen til at kontakte mig.

Fra København S
Tilmeldt 3. May 07
Skrevet kl. 21:24

Jeg har prøvet og se men jeg kan ikke rigtig finde et sted hvor jeg kan rykke den overordnet navigation op i toppen. Grunden til at jeg har nyhedsbrevet på forsiden lige nu er at siden er tilmeldt en del konkurrence sider men ja det skal ikke sidde midt i hovedet på kunden normalt. jeg ved hvordan jeg fjerner den øverste indkøbskurv men ikke den i menuen. og så vidt jeg forstod på e-pusher så er det bedst hvis kunden heletiden kan se deres indkøbskurv eller er jeg galt på den?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:32

Nej for guds skyld må du ikke fjerne begge, bare fjern den ene, du har jo allerede en oppe i højre hjørne, ik?

Så vidt jeg kender Scannet, så har de en super manual og hjælpe funktion, og en support som megert gerne hjælper dig, bare ring og spørg alt det du kan, det er jo det du betaler for hver måned Smile

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 21:00

Hej Mark

Jeg syntes at det er et spændende koncept du har med "udsagn" på tøj m.m. - det er helt klart tidens trend at man prøver at skille sig ud fra mængden ved at købe noget tøj, hvorpå der signaleres noget man gerne vil identificeres med. Også det perspektiv at man selv kan "designe" sit eget tøj med sine egne udsagn. 

Det jeg først og fremmest savner på din webshop er en identitet, og hvis du har midlerne til det syntes jeg at du skal anskaffe dig en designer til det, da jeg tror at dit koncept har potentiale til noget stort.

I udarbejdelsen af din webshops identitet, syntes jeg helt klart at du kan tage udgangspunkt i dit (som vi siger i Jylland), ret fede topbanner - der er lidt Hitman agtigt over det - og hvem vil ikke gerne hedde Hitman som mellemnavn :-)

Har set lidt på Henning Wraae's webside og han kunne være manden der kunne få det til at gå op i en højere enhed, men det er helt op til dig.  

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Fra København S
Tilmeldt 3. May 07
Skrevet kl. 21:17

Hej tak for din feedback ham "Manden" som du ser oppe i topbanneret er faktisk en del af logoet som du kan se her neden under. Og ja jeg ville gerne have en til at skabe en form for identitet til hjemmesiden/shoppen mit nuværende problem med det er faktisk økonomien som lige skal op og køre ordentligt inden jeg har råd til det desværre.

Mark 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:34

Tak for de pæne ord, Rene Smile

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 22:39

Hvorfor er din email: mail@godthaabtextiltryk.dk ?

Den burde nok ende på @ghostwear.dk

Fra København S
Tilmeldt 3. May 07
Skrevet kl. 22:46

Ja det er også noget jeg skal have lavet. Det er fordi at jeg ejer og driver et textiltrykkeriog webshoppen er så kun en mindre del af virksomheden som jeg ønsker at gøre større således at jeg også har en indtægt i de måneder hvor der ikke er det store salg i textiltryk.

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 23:00

Det var så lidt.

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)