Hey jeg har siddet og arbejdet lidt med min webshop (scannet system) og jeg vil da gerne have noget feedback. Jeg arbejder stadig på at lave et overskueligt system i opdelingen af trøjer ved ikke om det jeg har lavet er en god begyndelse. www.Ghostwear.dk På forhånd tak Mark |
Hej Mark
Tillykke med dig nye shop, jeg vil da gerne lige komme med et par enkelte ting som kunne hjælpe med at gøre det lidt mere overskueligt.
Indsæt en overordnet navigation i toppen hvor du indsætter Forside, Nyhedsbrev, Ordrestatus, B2B, Designer, Kundeservice, ( som indeholder: Levering, Fortrydelsesret, Reklamationsret, Bestilling, Personlige oplysninger, Webmaster, Kontakt info)
Så har du generel info i toppen under banneret og produkter i venstre side.
Så har du 2 "Indkøbskurv"knapper/link og 2 dankort ikoner, det er nok ikke nødvendig, drop dem nederst i venstre side.
Så synes jeg nok ikke at det første dine bruger skal se er nyhedsbrev tilmelding, det er godt at have, men ikke som det første, lige der skal være dine fedeste produkter.
Det var lige et par ideer herfra, hvis du har brug for yderlige hjælp så er du velkommen til at kontakte mig.