Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Effekt at søgemaskineoptimering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har længe haft ToyotaExtreme.dk og shoppen på denne.

Den ranker ganske udmærket på alt muligt på Google der inkluderer søgeordet TOYOTA, hvilket jo er  fint.
Nu har jeg så startet www.StylingShop.dk hvor jeg har gjort en del mere ud af søgemaskine optimering. (Siden validerer ikke på HTML'en,  det er mit næste projekt på siden :-))

Men spørgsmålet er :

Når jeg nu laver denne søgning, så havner StylingShop over ToyotaExtreme
http://www.google.dk/search?hl=da&newwindow=1&q=injektion+kit+corolla&btnG=S%C3%B8g&meta=

Er det så rent tilfældigt eller ER det fordi jeg har ramt lidt bedre plet på det nye site?

Jeg ved godt søgningens indhold er lidt tam, jeg jubler heller ikke over at jeg ligger højest på netop DE søgeord, jeg prøver bare at finde forklaringen på hvorfor sitet har den placering det her.

ToyotaExtreme indeholder nemlig MEGET mere om Toyota, der er flere indgående links og siden er mange år gammel.

StylingShop.dk derimod har kun været online i 10 dage indtil videre.

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 16:34

Nu er der ikke noget der er tilfældigt når vi snakker resultater fra Google ...

Grunden til at din nye side outranker den gamle på den søgning - er udelukkende at du bruger søgeordene i titellinen - det betyder rigtig meget for Google.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:40

Hos mig ligger toyota extreme siden i top.

Hvis din side er så ny, kan det så ikke skyldes at google ikke helt har fået placeret siderne ordenligt i deres index og det er det de er igang med nu - hvilket gør at siden nu er flyttet lidt ned i index igen.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 07:40

Det er samme Shop (databaseudtræk) der ligger på ToyotaExtreme og StylingShop, derfor er det også samme titel der står i titellinien. Men jeg kan godt se at det ændrer sig lidt hvilket site der ligger øverst. Jeg må prøve at følge udviklingen og se hvad der sker når Google har indekseret hele sitet.

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)