Søger hermed kreative samarbejdspartnere og webudviklere Jeg står og skal bruge en eller flere webdesignere og programmører til forskellige fremsynede webprojekter med enorme perspektiver. Projekterne i sig selv er yderst lønsomme på sigt. Der vil være muligheder for evt. medarbejderskab og procenter af alle idéer og projekter. Jeg sætter pris på individualisme og stil. Om du er uddannet, amatør eller selvlært er for mig underordnet, bare du har lidt tid i overskud. Skriv evt. hvilket feldt inden for webudvikling du gør dig mest i, så jeg ved hvilken idé, webportal og projekt du kan være med til at bygge videre på. Endvidere mangler jeg én her og nu som kunne være behjælpelig med et hurtigt og flot lyndesign som skal op inden jul. Hvis du har forstand på flash, forumopsætning og nyhedsbreve ville det være perfekt. Skriv evt. en PB og lad os tá den derfra. Venlig hilsen Martin B. |
Hej Martin
Så lige dit indlæg og vil da lige byde ind, jeg har over 9 års erfaring med design af webløsninger, du kan se min portefølje her.
Jeg kan bidrage med følgende: design, flash, konceptudvikling.
Hvis det ser interessant ud, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte mig.