Nej, jeg advarer ... for det tilfælde at hun ikke ved bedre. Slut, prut!!! |
Jamen hvorfor? Hvis hun mener at have en god ide, så lad hende arbejde videre med den og selv tage den op til overvejelse?
Nej, jeg advarer ... for det tilfælde at hun ikke ved bedre. Slut, prut!!! |
Jamen hvorfor? Hvis hun mener at have en god ide, så lad hende arbejde videre med den og selv tage den op til overvejelse? |
Du bliver jo nødt til at fortælle at du er ekspert på dette forretningsområde, med speciale i børnetøj - hvis folk dog bare havde vist dette, kunne de sikkert bedre forstår dine anbefalinger... |
Og lige netop for DET burde du have fået 5 stjerner. For salg af børnetøj skal man KUN starte op med, hvis man er rigtig rigtig dygtig, og stadig er villig til med 99 % sandsynlighed at acceptere et 6 cifret tab i kroner. Jeg tror snart jeg laver et blogindlæg om, hvorfor 95 % af alle webshop initiativer ender i vasken! - Men ved også at rigtig mange Webbureauer ville være trætte af et sådant, da 80 % af deres indtægt kommer fra håbløse lykkeriddere, der tror de kan drive en webshop med venstrehånd på hverdage efter børnene er lagt i seng. VH |
Ja gør det. Prøv lige at høre engang. Det kan jo være at trådstarteren, der vil opstarte en børnetøjsbutik, har adgang til kvalitetsbørnetøj til en heeellltttt fantastisk indkøbspris - og derfor kan det være at hun bliver Danmarks førende indenfor de næste par år. Jeg håber det næsten. Hvis det som du skriver Folmand, skulle være rigtigt - ville det betyde at: 1. De par store erhvervsdrivende der allerede eksisterer, er ikke til at slå af pinden, eller 2. Befolkningen bryder sig ikke om nytiltag indenfor denne forretningsgruppe, og handler altid med de "gamle" - uanset pris og kvalitet. Ja i må undskylde mig - men hvis i har læst bare et par indlæg på dette forum, burde i være forsigtige med sådanne udtalelser.... |
|
Jeg HAR bedt support om at slette min konto, men så længe der fungerer, kan jeg jo lige så godt pine det sidste ud af den. Det er der intet der tyder på i trådstarters indlæg. Hvad nu hvis hendes næste indlæg IKKE bliver "Bør jeg starte en børnetøjsforretning"? Så får hverken jeg eller andre jo nogensinde mulighed for at advare hende. Dérfor fa´ndt jeg det betimeligt at skrive det i hendes tråd! Det var jo lige præcist min hensigt og pointe, men det faldt altså ikke i god jord. Nu må I hygge jer uden mig! *Mig: Jeg har en kolossal samling af 5-stjerner under forskellige navne, men en del 1-stjerner under mit nuværende. Alt i alt har jeg forsøgt at være hjælpsom, men småligheden har taget overhånd her på Amino, så nu gider jeg ikke mere. |
Jamen det gør dig jo så også lige ekstra troværdig... NOT. Og kan vi så regne med at du også lukker de andre profiler her? |