Alt taget i betragtning en ganske udmærket side. Der er dog stadig et stykke vej til det exceptionelle.
Priser:
Oversigten over priser er for uoverskuelig, og layoutet er ikke godt nok.
"Forvent"- og "Forvent ikke"-boksene er ikke lækre nok. Der er for lidt whitespace, og igen er skriftstørrelsen forskellig.
Sidebaren:
Der er et par småfejl, I ikke har råd til i jeres branche: "5 Stjerner" og "9- 17". Derudover ser det skidt ud, at den tredje boks ikke har samme skriftstørrelse som resten.
Generelt:
I bruger både enkelt og dobbelt linjeskift ved afsnit. Medmindre der er en subtil forskel, bør I nok holde jer til en af delene - det nuværende ser sjusket ud.
Det er en flot og informativ hjemmeside, men dog har jeg et par få rettelser til forsiden. Det handler om tekststørrelsen og linjeafstanden, som jeg synes kunne være en smule pænere.
For eksempel her, hvor den længere tekst godt kunne være en smule mindre.
... og her kunne linjeafstanden godt være lidt større.
Det var lige en lille ting, som slog mig. Ellers super flot hjemmeside.
Alt taget i betragtning en ganske udmærket side. Der er dog stadig et stykke vej til det exceptionelle.
Priser:
Oversigten over priser er for uoverskuelig, og layoutet er ikke godt nok.
"Forvent"- og "Forvent ikke"-boksene er ikke lækre nok. Der er for lidt whitespace, og igen er skriftstørrelsen forskellig.
Sidebaren:
Der er et par småfejl, I ikke har råd til i jeres branche: "5 Stjerner" og "9- 17". Derudover ser det skidt ud, at den tredje boks ikke har samme skriftstørrelse som resten.
Generelt:
I bruger både enkelt og dobbelt linjeskift ved afsnit. Medmindre der er en subtil forskel, bør I nok holde jer til en af delene - det nuværende ser sjusket ud.
Konverteringsoptimering:
Den mest prominente plads på forsiden kan nok med fordel bruges på noget andet end det store billede.
I bør lave telefonnumrene på siden klikbare (og i øvrigt spore opkald vha. fx event-tracking).
Kontaktformularen på forsiden er alt for langt nede på siden, og I bør overveje at erstatte "Kontakt"-knappen i sidebaren med en kontaktformular.
Tusind tak for den gode feedback, og fordi du gider tage dig tid til at gå i dybden med det.
Den eneste kommentar jeg har er at i siden synes vi det ser lidt voldsomt ud med både at kunne tilmelde sig nyhedsbrev, samt en kontakt formular, derfor valgte vi at "cutte" det lidt ned.