Kære Jacob,
Super - Tak for noget godt feedback. Vedr. toppen fra Modstrom så var det en fejl i varenummeret. Jeg er glad for den gode feedback jeg får. Bare lige så i ikke tror vi er helt væk så startede vi dette projekt for at se om der var revenue eller ej på disse produkter på nettet. Vi har 2 butikker som vi sælger vores produkter fra idag og ville derfor gerne have et 3. distributionsled og derfor har vi lagt lidt penge i det for at se om det kan køre. Nu kan vi se at det sælger og derfor har vi taget kontakt til et firma som laver fede grafik"ske"/design sider samt andet og de skal hjælpe os med selve siden samt en fotograf som kan lave billederne bedre. Vi har lidt problemer med vores shop og hjemmeside da den ikke kan det helt vilde men vi bliver nød til at bruge den da den er 100% lagt sammen med vores lager/økonomi/salg osv. i vores butikker men web firmaet er igang med at lave alle de forbedringer som i er kommet med samt dem vi selv har fundet så vi kan få en optimal side.
Mvh
Johan |
Bliver spændende, at se det nye og færdige resultat så! :)
Hvis I både skal havet et fedt design, økonomisystem og lagersystem samtidig m.m., så har I da også investeret en lille portion penge i et gennemført produkt. Ellers kan det ende i en endnu mere kringlet situation for jer vil jeg tro.
Ser frem til det færdige resultat