Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Check mit website www.butikklud.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 19. Oct 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Jacob,

Super - Tak for noget godt feedback. Vedr. toppen fra Modstrom så var det en fejl i varenummeret.

Jeg er glad for den gode feedback jeg får.

Bare lige så i ikke tror vi er helt væk så startede vi dette projekt for at se om der var revenue eller ej på disse produkter på nettet. Vi har 2 butikker som vi sælger vores produkter fra idag og ville derfor gerne have et 3. distributionsled og derfor har vi lagt lidt penge i det for at se om det kan køre.

Nu kan vi se at det sælger og derfor har vi taget kontakt til et firma som laver fede grafik"ske"/design sider samt andet og de skal hjælpe os med selve siden samt en fotograf som kan lave billederne bedre. Vi har lidt problemer med vores shop og hjemmeside da den ikke kan det helt vilde men vi bliver nød til at bruge den da den er 100% lagt sammen med vores lager/økonomi/salg osv. i vores butikker men web firmaet er igang med at lave alle de forbedringer som i er kommet med samt dem vi selv har fundet så vi kan få en optimal side.

Mvh

Johan 

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 10:38

Bliver spændende, at se det nye og færdige resultat så! :)

Hvis I både skal havet et fedt design, økonomisystem og lagersystem samtidig m.m., så har I da også investeret en lille portion penge i et gennemført produkt. Ellers kan det ende i en endnu mere kringlet situation for jer vil jeg tro.

Ser frem til det færdige resultat

Fra Bagsværd
Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 121
Fra  GULDNUMRE Skrevet kl. 18:16

Jeg synes ikke designet er "stramt" nok. Der er rigtig mange links både i toppen og i siderne. Siden kommer derfor til at virke rodet og ikke særlig godt struktureret. Måske det ville være en idé at samle linkene i nogle menuer og på den måde gjort siden mere overskuelig. Mere enkel er mit råd til dig.

I øvrigt er man nødt til at scrolle til siden for at se hele siden i en skærmopløsning på 1024 x 768. Det kan godt være irriterende for nogle.

mvh. Martin 

www.Guldnumre.dk - Få dig et unikt mobilnummer. Et guldnummer huskes af alle!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)