Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Check mit website www.butikklud.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 19. Oct 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Det kunne være cool at få lidt feedback på hjemmeside. forsiden for lidt flashbilleder og modeshow video på mandag senest så det er alt det andet jeg godt ville have lidt hjælp med.

God weekend

Mvh

Johan

www.butikklud.dk 

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 18:13

Det ser sort ud.. Smile

Øverste pulldown menu dægger for menuen nedenunder således at jeg ikke kan se hvad der står.

Jeg bruger IE7.

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:06

Hej Johan

Umiddelbart vil jeg sige at, hvis det er noget I selv har lavet den og formålet bare er at åbne endnu en webshop der ikke bryder sig om succes, så tillykke med shoppen, godt gåetSmile

Skulle I mod forventning ønske at tjene penge, så ved jeg næste ikke hvor jeg skal starte, det er ikke for at være en nar, men det der er en ommer.

For at nå jeres målgruppe skal shoppen inspirere, friste og råbe "MUST HAVE" til salg lige her. og kigger man på nogle andre spillere i markedet så er der lige lidt langt fra hvad jeres koncept udstråler og hvad andre webshop kan udstråle

http://www.matchesfashion.com/

http://www.eric-bompard.com/

http://www.netlingeri.dk/

http://www.armaniexchange.com/

http://www.youheshe.com/

Det var ultra kort mine kommentar til designet, så er der brugervenligheden, der er alt for mange link plantet over det hele, det skal designes og strukturers meget bedre, og så er det næste som om I gemmer jeres produkter og tilbud væk.

Vedr. SEO så er jeg sikker på at I får en ordentlig røvfuld, det bliver bare ikke af mig, da der er andre eksperter der ved mere end mig, der nok lige dropper en enkelt røvfuld eller 2.

Det jeg vil råde jer til at købe bogen "e-pusher 2.0" (jeg skal snart ha' procenter ThorborgSmile) og allerede iaften og når i så har læst den i weekenden så kigger i lige på løsningen igen, og så vil I nok tænke hvorfor fanden har vi ikke læst den noget før.

Læs den, lær af den, optimer jeres shop og få den så bedømt herinde igen.

Undskyld den hårde kritik, men jeg mener det seriøst og jeg håber I benytter jer af mine råd, ellers også bare sig til jer selv "hvad fanden var det for en opblæst nar".

I er selvfølgelig altid meget velkommen til at kontakte mig og råd et par ekstra gode råd med på vejen.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:34

:-D - jeg må sige at Henning Vraae nok lige fik det forkerte ben ud af sengen forleden... :-D

Ikke forstået på den måde at butikklud ikke har mangler, men Vraae giver ingen fornuftige råd og ovenikøbet er jeg temmelig uenig i kvaliteten af de links han opgiver som gode inspirationskilder. (Hvilket jo er mærkeligt når hans firmas portefølje tydeligvis indeholder FORMIDLINGSMÆSSIGT gode eksempler på webshops - omend der nok IKKE lige er bygget op om et 200kr per måned CMS. :-D)

Johan - i er tydeligvis koncentreret om varemærker, en slags faglig-onani skråstreg snobberi-fiksering som de fleste webshops falder i. Det er ikke sikkert at det er en god ide, men hvis i vil det, så bør i ihvertfald styrke mærkevare-dyrkelsen til det absolutte - drop venstremenuen, muligvis højremenuen, etc. Lad kun ét af de to slideshows på forsiden køre, det er mere stilrent og mindre forvirrende - fyld resten af pladsen med flere mærke-navne. Lad alle mærke-navnene linke til deres produktsider.
Stryg konkurrencen på forsiden - og "afhold" den istedet i seperate reklamer der kører på andre sider eller i det mindste på en separat side.

De enkelte produktsider skal have de store produktbilleder i sig - at man skal klikke på dem med en effekt, er tosset.

I er tydligevis stolte over at have købt jer en gine - prøv at hyre en kvinde til at bære tøjet istedet eller i det mindste fotografer ginen med tøjet på i kantede situationer: på en byggeplads, op af murstensvægge, midt i et selskab, på terronen i metroen, etc.

Brug kun 3 farver - sort baggrund, hvis brødtekst, grå overskrifter. stryg den blå.

Det var lidt råd fra mig - held og lykke. :-)

Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:03

migduvednok:
:-D - jeg må sige at Henning Vraae nok lige fik det forkerte ben ud af sengen forleden... :-D

Du tager fejl, jeg er generelt bare skide sur Smile

Fra Køge
Tilmeldt 19. Oct 07
Skrevet kl. 23:06

Kære Mikkel,

Tak for din hjælp.

Mvh

Johan

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 23:58

Det er ikke for at være træls eller noget men...

Deltag i konkurrencen om et gavekort på 3,000,00 kr.

Ved køb over 1,000.- kr. i oktober og november måned 2007 vil der blive trukket lod om et gave kort på 3,000,00 kr til butikklud.dk vi oplyser omkring vinderen d 5. december 2007 i et nyhedsbrev og direkte til vinderen. For at deltage skal du bare købe for minimum 1,000 kr. på butikklud.dk og vil derfor automatisk være med i lodtrækningen om gavekortet.

... lyder temmeligt meget som om det er en købsbetinget konkurrence, det kan godt være at jeg husker forkert men jeg mener da at de er forbudte i følge markedsføringsloven. Jeg tror måske det er en god ide lige at tjekke efter, tror squ ikke det er sæligt sjov at blive trukket gennem en retssag på den regning...

Peder 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:15

Henning Wraae:
Umiddelbart vil jeg sige at, hvis det er noget I selv har lavet den og formålet bare er at åbne endnu en webshop der ikke bryder sig om succes, så tillykke med shoppen, godt gåetSmile

Det vil jeg gerne støtte op om. Der er ikke noget der imponerer.. Det er ikke nok bare at flashe en masse mærkevarer på forsiden, og dernæst præsentere dem som en skål kold boghvedegrød..

Lidt brugertest og feedback: 

Menuerne i toppen er helt gale. Der gik lidt tid inden jeg fattede at de to første underlinks, dels ikke var underlinks til ovenstående links, men 2 seperate links (Casch og Edith&Ella) med dertilhørende dropdowns.

Casch og Edith&Ella + flere i den række, står så tæt, at det får mig til at tro at det er ét link. Desuden står de helt op under rækken med sidens øvrige hovedlinks.

Jeg prøvede lige at "handle" og smide noget i kurven, og:

1. En dropdown med str. foreslår M - S - XL (i dén rækkefølge, og det er iøvrigt lidt tilfældigt om L eller S er valgt for dig som default)

2. Jeg mangler lidt en forklaring på det grønne plus og det røde minus i indkøbskurven. Jeg fandt ud af (ikke overraskende, men man skal spille lidt dum) at det grønne plus tilføjer 1 stk. til ens ordre, mens det røde minus helt sletter alt i den ordrelinie.. Som en bonus får man dog stadig lov til at betale fragt, selvom man ikke har nogle varer Tongue Tied

3. "Stropløs top fra modstrom". Fik en mærkelig fejl på den.

Den mangler altså en seriøs omgang tests, og brug nu nogle mennesker der ikke har været med til at udvikle siden.

Jacob 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 15:08

Peder TakeTwo.dk:

Det er ikke for at være træls eller noget men...

Deltag i konkurrencen om et gavekort på 3,000,00 kr.

Ved køb over 1,000.- kr. i oktober og november måned 2007 vil der blive trukket lod om et gave kort på 3,000,00 kr til butikklud.dk vi oplyser omkring vinderen d 5. december 2007 i et nyhedsbrev og direkte til vinderen. For at deltage skal du bare købe for minimum 1,000 kr. på butikklud.dk og vil derfor automatisk være med i lodtrækningen om gavekortet.

... lyder temmeligt meget som om det er en købsbetinget konkurrence, det kan godt være at jeg husker forkert men jeg mener da at de er forbudte i følge markedsføringsloven. Jeg tror måske det er en god ide lige at tjekke efter, tror squ ikke det er sæligt sjov at blive trukket gennem en retssag på den regning...

Peder 

Det er ganske korrekt hvad Peder síger.. derfor bliver du nødt til i bunden af konkurrencen, at skrive at man også kan deltage ved at sende en mail til konkurrence@dinwebshop.dk 

Fra Køge
Tilmeldt 19. Oct 07
Skrevet kl. 18:56

Hej Peder,

Jeg er igang med at få det bekræftet af forbrugerstyrelsen. Når jeg har et svar så kommer jeg lige tilbage.

Johan

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)