Lad os lige holde en sober tone i debatten, tak. :-)
Så kan debatten køre konstruktivt, og
vi kan måske undgå at skulle låse tråden.
På forhånd tak.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Men debatten køre ligesom af sporet, når den anden mederator poster hans mening, bagefter sletter han den, imens han sletter folks indlæg her og der.. når han rammes personligt.
Jeg har taget billeder af det hele.. Så benægtelse kan han ikke komme med.
Men det er faktisk ligemeget..
Jeg kommer her for at få hjælp ikke for at have paranoia.
Men debatten køre ligesom af sporet, når den anden mederator poster hans mening, bagefter sletter han den, imens han sletter folks indlæg her og der.. når han rammes personligt.
Men det er faktisk ligemeget..
Jeg kommer her for at få hjælp ikke for at have paranoia.
Der er ikke brug for at benægte noget. Der er foretaget moderation i henhold til Aminos regler.
Personlige angreb er ikke velkomne i debatten. Der for slettes de.
Lad os se, om debattråden kan komme tilbage på sporet og omhandle det oprindelige emne.
Personangreb eller udhængning af navngivne firmaer vil ikke blive accepteret.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Lige for at slå en ting fast så har jeg IKKE slettet indlæg i denne debat. Lige så snart jeg er part i en debat som denne så bruger jeg ikke mine moderator rettigheder.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Det lykkedes ikke at holde debatten i tråden på sporet.
Et par indlæg er slettet., og vi låser tråden.