Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg udenlandske samarbejdspartnere

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey aminoes

Jeg driver i dag BreakBuddy.dk som en platform til at nudge (påvirke) ansatte til at have fokus på fysisk aktivitet på arbejdspladsen, således virksomheden kan have den bedste arbejdsstyrke med mindst mulig sygedage.

Vi har godt fat i DK og nogle gode samarbejdspartnere. Vores platform er klargjort til flere sprog. Vores forretningsmodel er gearet således at BreakBuddy sælges i samarbejde med andre sundhedsydelser (sundhedstjek, ergonomi, arbejdsmiljø etc) 

Da gerne vil ud i resten af verdenen skal vi bruge samarbejdspartnere i de enkelte lande, folk der arbejder indenfor ovenstående felter, eller bare benhårde til at sælge det ind til virksomheder.

Jeg er helt på bar bund hvorledes jeg skal starte med at finde folk. Gode råd modtages gerne, eller henviser til kontaktpersoner

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunsten er at finde brohoveder først, og så ellers sprede dig derfra. 

Du skriver sådan set svaret i dit spørgsmål. Du finder frem til de som allerede har de kunder som du selv gerne vil have - men hvor du supplerer deres ydelser (ikke-konkurrenter). Kunne være udenlandske leverandører af sundhedsydelser (sundhedstjek, ergonomi, arbejdsmiljø). Arbejdsmiljølovgivningen stammer jo fra en EU-regel, så der må være lignende EU-udbydere af tilknyttede ydelser på lige fod som i Danmark. Jeg gætter på at du kan finde blogs, facebook og forums på nettet hvor disse interagerer og hvor du kan finde "venner".

Tyskerne er ret gode til det med at "låne andres kunder". Når de starter en webshop, så forsøger de at "ligge på hjul" på en helt anden men succesfuld webshop. Et eksempel kan være at hvis jeg køber sportstøj i en tysk webshop, så ligger der i pakken flyers fra en helt anden tysk shop men aligevel relateret - f.eks. med racercykler eller ski. Ofte med et godt tilbud. Det gælder også for "services".

Jeg er jo så gammel at jeg ofte tog bilen (eller flyveren) og rejste ud og deltog i netværk for at møde mennesker i udlandet. Personlige relationer er altid bedst - men i de her tider må man kunne komme 50% af vejen blot hjemmefra kontoret.

Mvh Allan

"People can learn to recognize and take advantage of opportunities others don't think exist" --Michael Dell

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)