Jeg er også næsten lige startet som agent. Jeg har været så heldig at komme indenfor hos moll-system, der er en størrere fabrik i tyskland med en omsætning på den gode side af en kvart milliard. Lige for tiden får jeg en gratis rejse til deres fabrik en gang om måneden, hvor jeg får salgstræning, introducering til deres produkter samt at de klarer alle omkostninger med at sende breve ud til alle danske forhandlere og en del af en stand på copenhagen furniture fair. Så hvis du er lidt heldig kan du komme igang som agent for ikke de store penge. Det eneste jeg gjorde for at komme i kontakt med dem, var at sende en email i min juleferie, der forklarede mine motiver, mine ideer etc. Også fik jeg svar og 3 uger senere havde jeg den underskrevne kontrakt. Og nu går jeg så bare at venter på messen for at se om forhandlerne tager godt imod produkter.
Hvis du har nogle spørgsmål kan du altid sende mig en PM
Intet er på plads endnu. Det har været lidt svært at finde frem til de/den ''rigtige'' beslutningstager(e) i den internationale koncern. Et firma tager sig af distribution, et andet markedsføring, etc....
Men nu tror jeg, at jeg så småt er fremme ved målet....