Hej alle, Jeg synes at jeg kan huske at have læst om det før på Amino, men jeg kan ikke finde det igen... Hvis nu man laver et website som primært er af interesse for eksempelvis amerikanere, og man derfor gerne vil score en fornuftig placering på Google i netop USA, er det så bedst at lægge websitet på et amerikansk webhotel? Jeg kan se her på Amino, at mange er begejstrede for webhoteller hos Servage. Så vidt jeg ved står deres servere i Tyskland - betyder det noget SEO-mæssigt hvis sitet kun er relevant for danskere? mvh Carsten |
Carsten Jacobsen:Hej alle,
Jeg synes at jeg kan huske at have læst om det før på Amino, men jeg kan ikke finde det igen...
Hvis nu man laver et website som primært er af interesse for eksempelvis amerikanere, og man derfor gerne vil score en fornuftig placering på Google i netop USA, er det så bedst at lægge websitet på et amerikansk webhotel?
Jeg kan se her på Amino, at mange er begejstrede for webhoteller hos Servage. Så vidt jeg ved står deres servere i Tyskland - betyder det noget SEO-mæssigt hvis sitet kun er relevant for danskere?
mvh Carsten
Det kan besvares kort: Ja og ja