Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du hjælpe mig?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra 3060 Espergærde
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg står med en hastesag som jeg tror du måske kan hjælpe mig med at løse. Kan du?

Teksten nedenfor er skrevet tænkt til uddeling i Helsingør Hornbæk og Espergærde.

Hvordan lyder den? Skal noget rettes - Slettes. Hvad?

KÆrlige tanker maya

I forbindelse med åbningen af

XXXXXXXXXXX

Invitere vi alle interesserede til åben reception samme dag KL. 16.00 ‑18.00

Kom og se vore flotte lokaler i byens nye Wellness center, Body & Mind Control
på Groskenstr
æde 4,

hvor vi gerne vil vise de ting
, som optager os, og som mi brænder for.Dagen igennem byder vi på gode åbningstilbud
som k
fb 2 for 1 pris  Stop dreaming...
Get Creative!
 Skræddersyet neglebehandling af certificeret Creative Nail Design Negletekniker
Instrukt
ør Coach og terapeut Maya Christin,

der er med i et Internationalt netværk af professionelle negledesignere, der betjener kunder  som f.eks Jennifer Lopez, madonna, Victoria Beckham, Britney Spears og Pink.

Herudover kan du deltage i et indvielsesritual samt vinde gavekort til butikken... vel mødt!
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 12:19

Et øjeblik

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 12:25

Skærmen gik helt i ged da jeg skulle svare, så til efterfølgere: svar på andet indlæg istedet.

I forbindelse med åbningen af

XXXXXXXXXXX

Inviterer(r tilføjet) vi alle interesserede til åben reception samme mandag d. 17 November KL. 16.00 ‑18.00

Kom og se vore flotte lokaler i byens nye Wellness center: Body & Mind Control (lyder som noget med hjernevask. Kan det undgås? Mind & Body Control?)
i Groskenstr
æde 4, hvor vi gerne vil vise de ting, som optager os, og som mvi brænder for. Dagen igennem byder vi på gode åbningstilbud
som k
fb 2 for 1 pris  Stop dreaming...
Get Creative!
 Skræddersyet neglebehandling af certificeret Creative Nail Design Negletekniker
Instrukt
ør Coach og terapeut Maya Christin, der er med i et Internationalt netværk af professionelle negledesignere, der betjener kunder  som f.eks Jennifer Lopez, madonna, Victoria Beckham, Britney Spears og Pink.

Herudover kan du deltage i et indvielsesritual samt vinde gavekort til butikken... vel mødt! 

Fra 3060 Espergærde
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 12:43

Tusind tak for hjælpen, Jesper

Dog mangler jeg at navngive min butik 

se evt konkurrence

Kærlig hilsen,  maya

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)