Jeg har også lige et par konstruktive ting til dit design.
Først vil jeg sige du har lavet et godt arbejde. Men jeg synes tydeligt man kan se nogle standard fejl. Nu ved jeg ikke lige hvor erfaren du er, men flg. har jeg lagt mærke til:
Logoet i toppen, højtalerne klinger ikke skide godt! For det første ser det ud som om der er et stykke i toppen man ikke for lov at se. Det forsvinder væk. For det andet synes jeg slet ikke de er flotte til det site. De er for "klumpede". Prøv med noget mere stilet, som et fedt tekst-logo, måske en mikrofon el. lign.
Farven du har i baggrund er skrækkelig. Brug noget mere dejligt, eksempelvis prøv lidt mørkeråd, endelig ikke postkasserød. Prøv dig lidt frem, rød/mørke farver.. Eller hvid/lyse grå farver. Prøv prøv!!!
Bannerannoncerne skal resizes som mange andre også har nævnt.
Få lavet en border rundt om dit site. En "optegning". Det er svært at forklare. Men hele dit "content" skal helst have en "stroke" som har en farve der relaterer til resten af designet. Det for designet til at se mere færdigt ud.
Som kompetent synes jeg ikke siden ser helt færdig ud. Se fx http://www.mollerupgaard-lys.dk/ som jeg har lavet. Der er en kant i siderne, så man ligesom ved at siden er indenfor her. Det ser bare mere færdigt ud.
Prøv dig frem. Ellers godt arbejde.
Mvh. Yngvi K.!