Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om min webshop?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 64
Fra  Smykkebazar ApS Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg har netop åbnet min webshop idag - www.jewelryandlove.dk  

Jeg ville sætte stor pris på en tilbagemelding...


Håber I har 2 min. til at kigge på den..

Mange hilsner,

Annemette 

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annemette,

Jeg synes det er en rigtig fin shop du har dig, hos mig kører den lidt langsomt men det kan jo være af forskellige årsager.

Det første jeg lagde mærke til var at man på forsiden slet ikke ser nogle af dine smykker. I hvert fald ikke før man scroller siden helt i bund. Jeg kunne godt savne et par flotte produktbilleder i bl.a. dit feature banner/slideshow.

I dit slideshow har du gentagende informationer som du måske kunne overveje at fjerne helt.
De 10% Rabat bliver man allerede oplyst ved første besøg på siden i form af din popup.
Gratis fragt er der et banner af lige ovenover.
Så kommer der et stort slide med "Ny kollektion simple" men man får ikke at se noget? Der er heller ikke noget link dertil.

 Før der er udsalgsprodukter ville jeg måske overveje at fjerne menupunktet
 
Hvor relevant er det at have en blog-post der byder en velkommen til hjemmesiden FØR produkterne?

Dit "Hotdeals" banner linker direkte til et enkelt produkt - der havde jeg måske forventet en oversigt over alle jeres hotte deals.

Under "Inspiration" er der en masse close-up billeder af en model(dig selv tror jeg) hvilket også er fint, men måske lidt for mange ens billeder. Her kunne det være fedt at se dine smykker i sammenhæng med f.eks. et smart outfit istedet for 'nøgen' :)
- Når man trykker ind på disse billeder, er de vidst oprettet som produkter til 0,- det giver lidt forvirring. Der formoder jeg der skulle være linket til kategorien istedet?

Ellers synes jeg det ser godt ud. Jeg er ikke sikker på om farverne er lidt for 'baby'-agtige. På forsiden synes jeg i det mindste der måske er lidt for mange bannere hvor der kun pastelfarvene er udnyttet uden f.eks. produktfotos.

Håber det var lidt at bruge :) 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet, at registrere domænet jewelleryandlove.dk, så kunder der staver "jewelry" anderledes end dig, også/lettere kan finde din webshop?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 64
Fra  Smykkebazar ApS Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja tak, hermed gjort.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 64
Fra  Smykkebazar ApS Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

gode input...
det er dog ikke mig selv på billedet men en model:)

jeg har allerede ændret nogle af tingene.

tak. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)