Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til synopsis

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læser HA og er på 5 semester, her har jeg afsætning og international markedsføring. I disse fag, skal jeg lave en synopsis på 7-10 sider. Det ville være rigtig smart hvis jeg kunne skrive om samme virksomhed i begge opgaver. Desværre har jeg svært ved at finde en god virksomhed og eller produkt at skrive om. Så her ville jeg gerne have lidt gode råd. F.eks. hvis man tænker på Faxw Kondi, så kunne den ene opgave handle om hvordan man kan øge salget på det danske marked, måske ved hjælp af bedre distribution til sportsklubber osv. i den int. markedsførings opgave, kunne man så kort gennemgå en plan for hvilke(t) markeder de evt. kunne komme ind på.

I disse opgaver behøver jeg ikke kontakte en virksomhed. I må lige sige til, hvis i mener jeg skal skrive flere detaljer om opgaverne:-)

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian,

Er ikke sikker på hvad du helt præcis spørger om....
Altså, jeg vil mene det kun er logisk at du hvis du vælger at skrive om et produkt, og om hvordan salget bør øges - at du så også skriver om markederne og hvordan en plan for distribution, reklamer, analyser skal gennemføres.

Held og lykke...

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)