Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Dinero

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Hvordan skal jeg bogføre det, hvis jeg køber varer fra en leverandør men først betaler det senere?

Kan kun vælge mellem: Kasse, Bank, Mellemregning osv. Ville meget gerne have det i kortfristet gæld og så varelager.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:15

opret køb - så lægger den det automatisk i kreditorer ubetalte (konto 63000 hvis du bruger kassekladde) indtil du betaler

Jeg tror ikke Dinero idag kan køre en selvstændig lagerstyring så du skal mig bekendt selv tælle lager og tage værdien fra køb til lager men lad dinero svare på den sidenhen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 10:17

Såvidt jeg ved har Dinero endnu ikke noget lagermodul. Når du opretter købet fra leverandøren oplyser du samtidig Dinero om betalingsfristen. Programmet spørger automatisk efter det.

Det ubetalte beløb kommer herefter til at fremgå som kortfristet gæld til kreditorer (eller noget, der betyder det).

Idet du så betaler fakturaen udlignes den kortfristede gæld og pengene trækkes fra din beholdning, fx bank.

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 08:59

Anders Nielsen:

Såvidt jeg ved har Dinero endnu ikke noget lagermodul. Når du opretter købet fra leverandøren oplyser du samtidig Dinero om betalingsfristen. Programmet spørger automatisk efter det.

Det ubetalte beløb kommer herefter til at fremgå som kortfristet gæld til kreditorer (eller noget, der betyder det).

Idet du så betaler fakturaen udlignes den kortfristede gæld og pengene trækkes fra din beholdning, fx bank.

Hej Alle.

Det er korrekt vi ikke har et lagermodul endnu.

Se hvordan andre håndtere lageret her:

https://dinero.dk/support/hvordan-handtere-jeg-varelager-og-momsen-hertil/

De bedste hilsner

Rasmus

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)