Hejsa, Jeg kører i øjeblikket en rimelig successfuld spil-hjemmeside med ApS osv. Indkomsten får jeg fra folk som betaler for ekstra ydelser på spillet. Mit spørgsmål er, om min lillebror (eller en hvilken som helst anden person, som ikke er relateret til min virksomhed) har lov til at vise reklamer på min side, og tjene penge på det (f.eks. hvis min lillebror får vist sine adsense reklamer på min side). Er dette lovligt? Jeg kan ikke se, at det ikke skulle være det, men jeg ville lige få nogle mere kvalificerede meninger? |
jeg kan ikke se hvorfor det skulle være ulovligt.... men skriv til en advokat-brevkasse hvis du vil være helt sikker...
(det jeg kunne se der skulle være "ulovligt", er hvis der står noget i Googles retningslinier om, at man ikke må reklamere på andres sider, men det kan jeg ikke lige huske om der gør, og gider ikke lige til at læse dem igennem igen)
hvis det ikke er dine egne annoncer og du er ligeglad, så vil jeg da også gerne have mine adsense annoncer på din side :-) !!