Hej Amino'er Da jeg er helt ny herinde, står jeg i den situation at jeg har få lavet en hjemmeside som jeg har haft en klar aftale om at få lavet til 3.500 DKK, imellemtiden har udvikler/designer bare arbejdet "udover" dette, uden jeg har vidst det, da jeg ikke har kunne få fat på ham. Da jeg så for en faktura (idag) for jeg en regning på 7.800 DKK, udvikler/designer har slet ikke besvaret mine beskeder, såsom om hvor langt han har været i processen, eller givet lyd fra sig. Det er en rigtig kedelig situation jeg står i. Jeg er ikke nogen virksomhed, og har ikke underskrevet nogle papirer vedr betaling til min hjemmeside. Hvordan skal jeg forholde mig til det hele, en der kender noget en situation som denne ? Og hvad skal jeg gøre ? Er der regler eller love indenfor sådan noget ? mvh Erik |
Hej Erik
Det er dumt for begge parter at gå igang uden en skriftlig aftale. Der skal altid være en skriftlig aftale hvor samtlige aftaler bliver skrevet ned.
I har begge 2 en dårlig sag og har du betalt nogle penge til ham så er de jo nok tabt da I næppe bliver enig pga. den store forskel i pris, hvad I synes der er aftalt.
Hvis ikke han kan bevise at I har en skriftlig aftale så kan han jo heller ikke få nogle penge.
altid surt når sådan noget sker.
Held og lykke med det
Kim