Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

software

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Aug 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg leder efter software hvor hjemmesidebrugerne selv kan oprette deres data på min hjemmeiside, eks. en virksomhed kan selv gå ind og regisrere sig. Er der nogen der har nogle gode fif til hvad jeg skal kigge efter?

Mvh

Dets

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 00:51

Som jeg forstår det, er det vel en eller anden form for CMS du leder efter..

Tilmeldt 4. Aug 07
Skrevet kl. 21:54

ja lidt i princippet som en dating portal hvor folk selv skaber deres profiler dette er dog ikke ment til dating

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Skrevet kl. 22:54

Jeg ved Joomla! med community builder installeret kan give brugere mulighed for at oprette en profil. Men jeg tror det vil kræve en del tilpasning, hvis du skal opnå det du ønsker. Og der må være en både nemmere, og "pænere" løsning. Desværre har jeg ikke lige kendskab til den Indifferent

Tilmeldt 4. Aug 07
Skrevet kl. 11:46

takker mange gange lademann. Forresten hvilket software er bedste til at skabe et forum: Joomla, Wordpress eller phpBB (disse programmer har jeg adgang til men er ikke helt klar over hvilken af programmerne er bedst til formaalet? siden skal udelukkende vaere forum

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Skrevet kl. 20:00

Jeg har hovedsagligt arbejdet med joomla, og brugt joomlaboard til forum. Det har virket meget godt, og været godt integreret i resten af sitet. Men hvis du udelukkende skal bruge siden til et forum, vil jeg foreslå at du kigger nærmere på mulighederne i phpBB, da jeg har indtryk af at det er den mest anvendte løsning til det formål.

Tilmeldt 4. Aug 07
Skrevet kl. 20:11

1000 tak er en stor hjaelp

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)