Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

rubrik 111-118

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra frederiksberg
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 136
Fra  kropfortalt.dk Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke kun nødvendigt at udfylde overskud ell. Underskuds felt? 111/112

Alt.det andet er jo mere kompliceret
Så tænker at når jeg kun har behandlinger og noget indkøb til firma er mere ikke nødvendigt at udfylde

www.kropfortalt.dk | Et kropsprojekt : foredrag / workshops / forløb

2500,- nov-dec 2019 | kroppen er nøglen til succes

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:08

Jeg tror bare du skal gøre som du vil, for du har fået svar i en anden tråd hvor du også bare bliver med med helt samme spørgsmål http://www.amino.dk/forums/t/232165.aspx?PageIndex=2 . Når du ikke er vild med svaret og ikke vil læse hvad du skal gøre - tilmed med link til skats egne fine videoer som skulle gøre det let og fortæller grænse for hvornår hvad skal udfyldes ud fra omsætning - inkl beskrivelse af virksomhedsoplysinger -  så er det ikke så let

Se hvor tydeligt det står i det link du fik 2 gange i den anden tråd  alle fylder 111 til 118 (evt med 0 hvis der slet ikke er renter på virksomhedskonto osv men 0 for at vise du har forstået og udfyldt - du kan jo ha bankrenter på din virksomhedskonto osv  eller du kan ha 0)

Citat:

Alle skal udfylde rubrikkerne fra 111 og frem til 118 som er de felter der skal udfyldes ud fra årsregnskabet og som danner udgangspunkt for skatten. Det vil fremgå hvis der er nogle felter man ikke skal skrive i, f.eks. hvis man har skrevet overskud i 111 så skal man i sagens natur ikke udfylde 112 med underskud

Rubrikkerne 125 til 139 er til de som anvender kapitalafkastmetoden og vil ofte betyde, at man kan ha behov for revisor eller økonomihjælp

Rubrikkerne 147 - 152 er til virksomhedsskatteordningen VSO - og igen vil revisor eller økonomihjælp kunne være at anbefale

Rubrik 162 er til registrering af kapitalafkast ved aktier ved virksomhedserhvervelse - nok ikke en der kræver opmærksomhed i almindelighed 

Rubrikkerne 166 - 167 er til at bekræfte oplysningerne skat har om ejendomme, og vil normalt heller ikke give problem

Så er vi igen ovre i rubrikker alle skal udfylde 300 TIL 306  som er virksomhedsoplysningerne så som CVR nummer og bekræftelse af, om der er anvendt revisor m.m.
Fra og med 2013 opgørelsen skal 300 til 306 ikke længere udfyldes af virksomheder med under 300.000 kr i omsætning

Har virksomheden omsat for over 300,000 kr skal også rubrikkerne 320-335 udfyldes med regnskabstal og evt 345 til 349 med afskrivninger o.l. Disse rubrikker bruges ikke ved beregning af skatten, som baserer sig på de første 111 til 118, men de bruges til at kontrollere ting som moms og andet som disse regnskabstal fra 320 til 349 kan give skat indikation om, når det handler om at bedømme sandsynligheden i selvangivelsen

De sidste rubrikker, 350 til 359, også for virksomheder med omsætning over 300.000 kr omfatter afskrivninger o.l.

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra frederiksberg
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 136
Fra  kropfortalt.dk Skrevet kl. 16:13

Hej John igen, jo jeg ku bruge det hele du skrev, og mange tak!

Det er desuden en rigtig fed side du har dig, og har læst det hele der inde, om udvidet selvangivelse.

Dejligt formuleret, så vil helt sikkert bruge din side igen!

Det var nemlig bare det jeg manglede med de øvrige rubrikker. hvor der skal markeres med "0".

Prøvede at skrive kommentar til din kommentar, men tror ikke min mobil registrerede det i går..

Mange tak, og undskyld hvis jeg fik spurgt om det samme

Det var ikke meningen ! :)

www.kropfortalt.dk | Et kropsprojekt : foredrag / workshops / forløb

2500,- nov-dec 2019 | kroppen er nøglen til succes

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:45

simon baldissera:
Det var ikke meningen ! :)
ingen problem - bare 0 der du ikke har noget at skrive så skat kan se du mener 0 Big Smile

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)