Jobbet vil være daglig udarbejdelse af artikler indenfor din kategori. Kategorierne vil primært være: - Fashion - Babes - Galleri - Gadgets & design - Sport - Artikler generelt - Motor
Er du interesseret og gerne vil høre mere, så smid mig en mail på Frederik@mediadevoted.com eller en privat besked her på Amino.
Jeg vil også meget gerne høre i kommentar-feltet, hvis i har andre ideér til, hvor jeg kan søge skribenter!
Vi kan tilbyde en reklame artikel og anmeldelse af diverse produkter ved fremsendelse. Dette vil kun give jer omkostninger i form af produkter.
Den anden mulighed er at i kan betale for at vi skriver om jer, eller at i selv laver en artikel. + Vi deler artiklen på vores FB side med 43.000 ægte likes.
Dette tager vi 500 kroner for.
Lad mig høre fra dig, eller giv mig et kald på 30 70 57 12
Jeg må give Michael ret ? I vil have 500kr for at vi kan sidde og skrive en artikkel, som så giver besøgende til jeres site?
Men i vil kun give 15kr på artikkel ? - Hold da op - Tal om at undervudere det skrevne ord. Det er vidst mere nogle samarbejdspartnere i søger efter, og ikke skribenter :)
Jobbet vil være daglig udarbejdelse af artikler indenfor din kategori. Kategorierne vil primært være: - Fashion - Babes - Galleri - Gadgets & design - Sport - Artikler generelt - Motor
Er du interesseret og gerne vil høre mere, så smid mig en mail på Frederik@mediadevoted.com
// */
// ]]>
eller en privat besked her på Amino.
Jeg vil også meget gerne høre i kommentar-feltet, hvis i har andre ideér til, hvor jeg kan søge skribenter!
Med dit angive budget vil jeg foreslå at du leder primært i Bangladesh eller Myanmar :)
Vi har cirka 15 fuldt tilfredse skribenter hos os pt.
Så græd du bare - det er ikke særlig relevant om du vil eller ej, blot vi finder nogle som kan se sig tilfredse med 15,-