Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop leverandør har aldrig leveret noget

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer :)

Jeg skulle have mig en webshop til mit firma og faldt så over et firma herinde der kørte et tilbud. Jeg syns selv jeg havde gjort mit forarbejde godt nok, da jeg blandt andet har snakket med deres referencer og ellers tjekket firmaet på alle leder og kanter.

Det eneste jeg har fået fra firmaet de sidste 3 måneder har været tomme ord og undskyldninger, hvis jeg var så heldig at få et svar. Der har været et par deadlines aftalt pr. telefon, men jeg har min faktura hvorpå der står 4 dages leveringstid. Så sidste mandag syntes jeg at jeg havde været flink længe nok, så jeg skrev til dem at de havde til fredag d. 20 kl 16. til at levere, ellers ville jeg have pengene igen. (De har ikke reageret på det endnu)

En bekendt der er jurist har fortalt mig at jeg er i min fulde ret til at få pengene retur, når jeg har givet dem en 5 dages deadline og de på fakturaen skriver 4 dage. Han fortæller mig også at jeg bør kigge på inkasso loven og rente loven, da jeg kan få noget ekstra den vej.

Hvad er næste skridt så nu? Er der nogle der kan finde nogle relavante paragrafer? Alle råd osv er selvfølgelig velkommen.

På forhånd tak!

Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Påfaldende lighed med mit egen situation: 

http://www.amino.dk/forums/t/230077.aspx

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kør en småsag på leverandøren?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)