Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj distributører

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Nu har jeg siddet og søgt lidt rundt omkring alt det jeg lige kunne komme i tanke om var relevant, men kan simpelthen ikke finde nogen..

Det jeg søger er distributører af mærker som Hugo Boss, Poul Smith, Armani osv...

Er der nogen der ved hvor man finder sådan nogle?
Er ikke ude efter så stort parti som man skal bestille direkte fra producenterne nemlig.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 13:53

Hej Brian

Du kan importere alle overstående mærker på denne hjemmeside: http://www.icecanadainc.com/default.htm

Det kan du gøre som privat person.

Du skal dog være opmærksom på, at ikke alle produkterne er A1 kvalitet, og kan være "Factory Overruns"

- Hvis du derimod ønsker at finde en dansk leverandør, kan det være meget svært. Tag evt. kontakt til nogle fysiske butikker og hør om de skulle sidde inde med noget.

Så vidt jeg husker har alene Hugo Boss et minimumskøb på 125.000,- pr. kollektion.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 14:01

Tak for linket :)..

Nu har jeg kigget lidt på siden, men er det ikke et meget meget lille udvalg der findes derinde ?. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 21:16

Hej med dig

Det bliver nok lidt svært. nu ved jeg ikke hvad formålet er, webshop, opsøgende salg, fysisk butik.... Men det er ikke let at få lov til at købe små partier hos leverandørene. Jeg er selv medejer af et Franchisekoncept www.grosso.dk hvor vi bl.a. har D&G, og noget af det vi "sælger" os selv på, er at man har adgang til anerkendte mærker ;o) 

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 14:28

Hej Rene.

Er det sådan du måske har et telefonnummer jeg kan træffe dig på ?.
Du kan skrive til brian@inmoto.dk - så hører jeg meget gerne fra dig.

Så kan jeg forklare bedre.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)