Ok - det er fair nok du har den holdning - men jeg er nu ikke nødvendigvis enig i det. Det afhænger jo fuldstændig af ens omsætning :) - Men det kan jeg se også er blevet vendt allerede. Derudover er der signalværdi, tryghed mv. , som man nok ikke skal undervurdere. Jeg startede selv ud for mange år siden uden en ordentlig betalingsløsning, men heldigvis gik jeg skridtet videre forholdsvis hurtigt - og så kom omsætningen også. Det jeg er lidt bange for, er at nogle nyopstartede aldrig når så langt, da de har givet op inden, måske fordi omsætningen har svigtet - netop pga af manglende " ordentlige" betalingsløsninger. |
Hej Jesper,
En vigtig del man bliver nødt til at huske, er den integration der er mulig med den gratis betalingsløsning. Bliver man først viderestillet til en 3. part i popup eller nyt vindue hvor man skal indtaste betalingsoplysninger, så mister man uden tvivl troværdighed. Efter mine egne erfaringer så er Paypal f.eks. noget af det værste man kan viderestille sine kunder til.
Idag er de fleste løsninger heldigvis så godt integrerede at alt kan foregå direkte på ens egen hjemmeside under checkout. Herunder bl.a. Paymill og Braintree som der nævnes. Jeg vil til hver en tid kalde disse 2 for 'ordentlige' betalingsløsninger. Det burde deres klientel også stærkt signalere.